اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان مرکزی:

بهترین‌های مسابقات کاراته قهرمانی کشور مشخص شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان مرکزی نتایج بهترین‌های مسابقات کاراته قهرمانی کشور را اعلام کرد.

بهترین‌های مسابقات کاراته قهرمانی کشور مشخص شدند

جمشید زند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسابقات کاراته قهرمانی کشور در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و امید با حضور 31 استان کشور در اراک برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌‌ها و در رده سنی جوانان تیم استان تهران توانست با کسب یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز به مقام قهرمانی دست یابد.

رئیس هیئت کاراته استان مرکزی با اشاره به حضور 255 کاراته‌کا در بخش جوانان ادامه داد: بعد از تیم تهران تیم‌های قم و گیلان هر کدام با کسب یک مقام طلا، یک نقره و یک برنز به مقام نائب قهرمانی دست یافتند و تیم آذربایجان غربی با کسب یک مدال طلا و دو برنز در سکوی سوم ایستاد.

زند افزود: در بخش انفرادی این دوره از رقابت‌ها نیز در وزن 55- کیلوگرم سعید علی‌نژاد از آذربایجان غربی اول شد، مصطفی مهدی‌پور از گیلان دوم و محمد زارع از آذربایجان غربی و آرش کریمی از زنجان مشترکا سوم شدند.

به گفته وی در وزن 61- کیلوگرم دانیال زحمت‌کش از گیلان اول شد،  مهدی فراری زاده از کرمان در سکوی دوم ایستاد و محمد مهدی ‌شکری از مرکزی و محمدرضا سرتیپی از تهران به طور مشترک سوم شدند.

رئیس هیئت کاراته استان مرکزی خاطر نشان ساخت: در وزن 68- کیلوگرم حمیدرضا عبادی از مرکزی به مقام قهرمانی دست یافت، سامان داداشی از تهران دوم شد و آرمین سبزی از کرمانشاه و  مجید خان‌عینی از قم به طور مشترک سوم شدند، در وزن 76- کیلوگرم علی نجفی از قم به مقام قهرمانی دست یافت، عماد سلطانیان از اصفهان دوم شد و علیرضا حیدری از گیلان و علی فریدی از آذربایجان غربی مشترکا در سکوی سوم ایستادند.

زند اظهار داشت: در وزن 76+ کیلوگرم نیز کوشا تیموری از تهران اول شد، مسعود رحیمی از قم به مقام نائب قهرمانی دست یافت و مهدی حسینی از کمیته رزمی مساجد و علی وفایی نژاد از تهران سوم شدند.

رئیس هیئت کاراته استان مرکزی همچنین با اشاره به نتایج کسب شده در رده سنی امید نیز گفت: در این رقابت‌ها تیم قزوین با یک طلا و یک نقره، تیم‌های آذربایجان غربی و گلستان هر کدام با یک مدال طلا و تیم گیلان با یک نقره و یک برنز به ترتیب عناوین اول، دوم مشترک و سوم را از آن خود کردند.

زند اظهار داشت: در بخش انفرادی این مسابقات در وزن 68- کیلوگرم سید امید موسی‌پور از قزوین اول شد، محمد امین تقی‌پور از زنجان بر سکوی دوم قرار گرفت و فرشاد حیاتی از خراسان شمالی و مهران یوسفی از البرز به طور مشترک سوم شدند، در وزن 78- کیلوگرم امیر آزادی از آذربایجان غربی اول، آرین باقری از گیلان دوم و سجاد فرضی از مازندران و علی فرزین از تهران مشترکا سوم شدند.

وی بیان داشت: در وزن 78+ کیلوگرم نیز ایمان لنگشو از گلستان، پوریا نوروزپور از قزوین و امیررضا پورمحمد از گیلان و رضا عالی‌محمدی از خوزستان به ترتیب اول تا سوم مشترک شدند.

وی در ادامه از کسب عنوان قهرمانی تیم استان مرکزی در بخش نوجوانان این رقابت‌ها خبر داد و گفت: در مسابقات رده سنی نوجوانان تیم استان مرکزی توانست با کسب دو مدال طلا و یک نقره به مقام نخست مسابقات قهرمانی کاراته نوجوانان کشور دست پیدا کند.

رئیس هیئت کاراته استان مرکزی ادامه داد: در این رقابت‌ها بعد از تیم استان مرکزی، تیم استان البرز با یک طلا و یک نقره مقام دوم و تیم آذربایجان غربی و خراسان شمالی هر کدام با یک طلا مقاوم سوم این مسابقات را کسب کردند.

به گفته وی نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

انتهای پیام/87002/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول