اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قزوین میزبان رقابت‌های کیوکوشین کاراته کشور

خبرگزاری فارس: رقابت‌های کشوری سبک کیوکوشین کاراته کشور از امروز با حضور برترین‌های کشور در قزوین آغاز می‌شود.

قزوین میزبان رقابت‌های کیوکوشین کاراته کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این رقابت‌ یک‌روزه که از چهارشنبه در سالن شهید رجایی «سالن دانشگاه پیام نور قزوین» برگزار می‌شود، 270 کاراته‌کای از 24 استان کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این مسابقات به درخواست مسئولان سبک شین کیوکوشین کاراته کشور از فرمانده انتظامی قزوین «سردار جعفری‌نسب» صورت گرفته است و با توجه به این میزبانی برای نخستین‌ بار است که این استان میزبان رقابت‌های یکی از سبک‌های آزاد کاراته کشور می‌شود.

این رقابت‌ها به نوعی با عنوان یادبود سردار شهید رحیم فعال فرمانده انتظامی سابق استان قزوین و شهید سروان پورمحسنی بنیان‌گذار سبک کیوکوشین کاراته نیروهای مسلح کشورمان در قزوین برگزار می‌شود.

به گفته حمیدرضا داوری دبیر هیئت کاراته استان قزوین قرار است در حاشیه برگزاری رقابت‌های کاراته سبک شین کیوکوشین قهرمانی کشور از بهمن عسگری دارنده مدال برنز کومیته تیمی مسابقات جهانی فرانسه تجلیل به عمل آید.

نفرات برتر این رقابت‌ها به طور مستقیم جواز حضور در اردوی انتخابی تیم ملی کاراته سبک شین کیوکوشین کاراته کشورمان برای اعزام به کاپ جهانی این سبک، که سال آینده در کشور سوئیس برگزار می‌شود را کسب می‌کنند.

انتهای پیام/77004/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول