اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور

کاراته‌کای شایسته قزوینی بر سکوی سومی ایستاد

خبرگزاری فارس: در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور کاراته‌کای شایسته قزوینی با شایستگی عنوان سومی این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

کاراته‌کای شایسته قزوینی بر سکوی سومی ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی نوجوانان کشور که با حضور 241 کاراته‌کا از 30 استان کشور در سالن پنجم مرداد اراک برگزار شد امیررضا میرزایی کاراته‌کای ارزنده استان قزوین موفق شد در وزن 57- کیلوگرم عنوان سومی این رقابت‌ها را پس از نمایندگان آذربایجان غربی و البرز از آن خود کند.

عنوان سومی این کاراته‌کای قزوینی وقتی با ارزش‌تر شد که وی با درخشش در این رقابت‌ها جواز حضور در اردوی تیم ملی کاراته نوجوانان کشورمان را هم کسب کرد.

به هر حال کاراته‌کاهای این استان در این رقابت‌ها خوش درخشیدند و قهرمانی تیم امیدهای استان قزوین هم در راستای برگزاری رقابت‌های امیدهای قهرمانی کشور هم نشان داد که ورزشکاران این رشته ورزشی با برنامه‌ریزی مناسب و منسجم توانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند و با شایستگی این عنوان را به دست آورند.

در این رقابت‌ها سیدامیر موسوی در وزن 68- کیلوگرم ضمن کسب عنوان قهرمانی موفق شد از سوی مسئولان برگزاری رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور عنوان فنی‌ترین ورزشکار این مسابقات را از آن خود کند که همین امر یک بار دیگر بر شایستگی‌های کاراته‌کاهای این استان مهر تأیید زد.

کسب عنوان سومی سیدمهدی موسوی‌پور در رقابت‌های سنگین وزن قهرمانی بزرگسالان کشور که برای نخستین‌بار پس از 22 سال به دست آمد به خودی خود اهمیت کار کاراته‌کاهای استان قزوین را در این رقابت‌ها بیشتر نشان داد.

به هر حال به نوعی می‌توان ارزیابی و عملکرد ورزشکاران کاراته‌کای این استان را در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان مثبت ارزیابی کرد و امیدوار بود که نفرات برتر رقابت‌های قهرمانی کشور بتوانند در طول تمرینات آماده‌سازی تیم‌های ملی کشورمان عملکرد شایسته‌ای از خود بر جای بگذارند.

انتهای پیام/77004/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول