اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاراته‌کاهای قزوینی عازم رقابت‌های شوتوکان می‌شوند

خبرگزاری فارس: کاراته‌های قزوینی به دنبال درخششی دیگر عازم رقابت‌های کاراته بین‌المللی s.k.l می‌شوند.

کاراته‌کاهای قزوینی عازم رقابت‌های شوتوکان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم کاراته استان قزوین فردا با ترکیب 41 ورزشکار به منظور حضور در ششمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کاراته سبک  شوتوکان s.k.l عازم کیش می‌شود.

در این مسابقات کاراته‌کاهای قزوینی در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برای مصاف با رقیبان قدرتمند داخلی و خارجی خود به روی تاتامی می‌روند.

البته در این رقابت‌ها سه کاراته‌کای قزوینی هم به نمایندگی از پیشکسوتان تیم کاراته قزوین این تیم را در این رقابت‌ها همراهی خواهند کرد.

کار هدایت و سرمربیگری تیم کاراته استان قزوین در رقابت‌های بین‌المللی کاراته سبک شوتوکان s.k.l جزیره قشم بر عهده علی قاسمی از مربیان با تجربه قزوینی است.

البته حمیدرضا داوری دبیر هیئت کاراته استان قزوین نیز به عنوان سرداور و مسئول شورای داوران، داوران را در امر قضاوت این دوره از مسابقات همراهی خواهد کرد.

بدون شک حضور حمیدرضا داوری به عنوان سرداور این دوره از رقابت‌ها نشان از قابلیت و توانایی‌های بالای وی دارد که همین امر موجب شده است تا فدراسیون این سمت مهم را به این داور خوش آتیه استان واگذار کند.

رقابت‌های کاراته بین‌المللی سبک شوتوکان s.k.l با حضور 145 کاراته‌کا از کشورهای تاجیکستان، ارمنستان، عراق، افغانستان، ترکیه و 428 ورزشکار از 12 استان کشورمان در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار خواهد شد که کاراته‌کاهای حاضر شده در این مسابقات به مدت دو روز برای کسب مبارزه با رقیبان به روی تاتامی می‌روند.

به هر حال این روزها کاراته استان قزوین در روزهای خوب خود به سر می‌برد که البته این امر در سایه برنامه‌ریزی و تلاش‌های شبانه‌روزی ورزشکاران، مربیان و مسئولان این هیئت ورزشی به دست آمده است و انتظار می‌رود در آینده روزهای بهتری را از این رشته ورزشی در سطح ورزشکاران این استان شاهد باشیم.

انتهای پیام/77004/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول