اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا بر روی تاتامی

بانوان کاراته‌کای قزوین به دنبال درخشش در کشور

خبرگزاری فارس: بانوان کاراته‌کای استان قزوین از فردا به روی تاتامی می‌روند تا بتوانند در رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور درخششی قابل توجه را از خود به نمایش بگذارند‌.

بانوان کاراته‌کای قزوین به دنبال درخشش در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رقابت‌های کاراته قهرمانی بانوان کشور در حالی از فردا در سالن پنجم مرداد شهرستان اراک برگزار می‌شود که بیش از 300 کاراته‌کا از 30 استان کشور در چهار رده سنی‌، نوجوانان، جوانان‌، امید و بزرگسالان  به مدت دو روز در دو بخش کومیته و کاتا با یکدیگر رقابت می‌کنند‌.

تیم کاراته بانوان استان هم با ترکیب 13 ورزشکار در این مسابقات حضور دارند تا از فردا برای مصاف با رقیبان خود به روی تاتامی بروند‌.

بانوان کاراته‌کای استان قزوین در این مسابقات با ترکیب پنج ورزشکار در رده سنی بزرگسالان‌، دو ورزشکار در رده سنی جوانان‌، یک ورزشکار در رده سنی امید و پنج کاراته‌کا در رده سنی نوجوانان برای مصاف با رقیبان خود به روی تاتامی می‌روند‌.

اما در ترکیب تیم کاراته بزرگسالان استان غیبت مریم کبیری که بدون شک یکی از فرصت‌های کسب مدال بود اتفاق بزرگی به شمار می‌رود‌.

کبیری به گفته حمید‌رضا داوری دبیر هیئت کاراته استان قبل از آغاز رقابت‌های قهرمانی کشور با بدشانسی دچار مصدومیت شد و یکی از امیدهای قهرمانی تیم کاراته بانوان قزوین از بین رفت‌.

اما در ترکیب تیم بانوان اعزامی به رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور می‌توان روی زهرا خدابنده‌لو و مرضیه محمودی حساب ویژه‌ای باز کرد تا تیم بانوان کاراته استان به کسب افتخار و کسب مدال در این رقابت‌ها امیدوار باشد‌.

بدون شک درخشش کاراته‌کاهای استان در بخش مردان در ماه گذشته انتظارات را از این رشته ورزشی بالا برده است و اگرچه حکایت ورزش کاراته زنان و مردان استان از یکدیگر جدا و قابل قیاس باهم نیست، اما به طور حتم بانوان ورزشکار استان قزوین هم با توجه به همین امر این فرصت را دارند که با شایستگی عملکردی درخشان از خود در رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور بر جای بگذارند و با گرفتن مدال توانایی‌های خود را به رخ حریفان بکشند‌.

انتهای پیام/77004/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول