اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سبک کیوکوشین کاراته کرمان خبر داد

میزبانی کرمان در مسابقات کشوری کیوکوشین کاراته

خبرگزاری فارس: نماینده سبک کیوکوشین کاراته اویاما در استان کرمان گفت: استان کرمان در سال 92 میزبان مسابقات کشوری کیوکوشین کاراته اویاما است.

میزبانی کرمان در مسابقات کشوری کیوکوشین کاراته

مهرداد شاه‌خسروی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با بیان اینکه این استان در سال 92 میزبان مسابقات کشوری کیوکوشین کاراته اویاما است، اظهار داشت: این مسابقات با حضور جمع زیادی از ورزشکاران سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی از نایب قهرمانی آژانس هوایی کبوتران حرم کرمان در مسابقات کیوکوشین استانی خبر داد و افزود: این تیم در مسابقات قهرمانی استان که در شهرستان رفسنجان برگزار شد، به مقام نایب قهرمانی رسید.

شاه‌خسروی با اشاره به اینکه تعدادی از مسئولان ورزشی در این مسابقات حضور داشتند، بیان داشت: در پایان مسابقات تیم رفسنجان مقام اول، تیم آژانس هوایی کبوتران حرم کرمان مقام دوم و تیم شهرستان بردسیر مقام سوم را از آن خود کردند.

نماینده سبک کیوکوشین کاراته اویاما در استان کرمان گفت: محمدامین خواجه، مهدی شجاعی، بهاری و مهرداد کامران مقام‌های اول، مسعود کامران، محسن پورامیری و یزدان‌علی رشیدی مقام‌های دوم و مجتبی پورامیری، محسن شیخ‌زاهدی، امیرمهدی محمدی، حسین معافی، امیر جعفری، ایمان شعار و ابوالفضل عاقلی مقام‌های سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/2446/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول