اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بنیانگذار خراسانی سبک جوکای دوکاراته در جهان:

«جوکای دو کاراته» حمایت بیشتر مسئولان را می‌طلبد

خبرگزاری فارس: بنیانگذار و رئیس خراسانی سبک «جوکای دو کاراته» در جهان اظهار کرد: جوکای دو کاراته حمایت بیشتر مسئولان را می‌طلبد.

«جوکای دو کاراته» حمایت بیشتر مسئولان را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اکبر دهنوی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: این سبک در تیرماه سال 1386 در هر دو بخش بانوان و آقایان با مجوز فدراسیون فعالیت خود را آغاز کرد.

وی اظهار کرد: در مدت کوتاهی با معرفی نمایندگان خود در بیش از 30 استان هر ساله به صورت متمرکز استاژهای فنی، عملی و دوره‌های داوری و ارتقاء کمربند و مسابقات منظم کشوری در آن برگزار می‌شد.

وی با بیان اینکه در سال 1387 نیز با دریافت مجوز از شورای برون مرزی فدراسیون کاراته در هر دو بخش آقایان و بانوان، تیمی را به رقابت‌های جام بشاراسد در سوریه اعزام کردیم.

وی عنوان کرد: با حضور در کشورهایی مانند سوریه، ترکیه، عراق، افغانستان و لبنان به تدریج این سبک در این کشورها هم نمایندگی ایجاد کرد و روند رو به جهانی شدن خود را می‌پیمود.

 بنیانگذار و رئیس خراسانی سبک «جوکای دو کاراته» در جهان تاکید کرد: با تصمیم شورای سازمان‌دهی سبک‌های رزمی وزارت ورزش در سال 1389 این سبک نیز همانند 32 سبک دیگر رشته کاراته به فدراسیون ورزش‌های رزمی منتقل شد.

وی افزود: در طول دو سال تعطیلی و عدم تحرک این سبک بیشتر نمایندگی‌های آن در استان‌ها از دست رفت که برای احیای مجدد، در نخستین اقدام با آغاز دهه مبارک فجر یک دوره استاژ فنی و آزمون کمربند دان مردان با حضور نمایندگان سبک «جوکای دو کاراته» کشور و علاقه‌مندان به این رشته در شهر آران و بیدگل اصفهان با همکاری شهرداری این شهر برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری استاژ فنی و آزمون کمربند سبک «جوکای دو کاراته» در بخش بانوان در روزهای 26 و 27 بهمن ماه با همکاری معاونت سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی در مشهد اظهار کرد: در فروردین ماه سال آینده نیز سمینار سالانه سبک «جوکای دو» را در مشهد برگزار خواهیم کرد که قطعا با تدوین تقویم ورزشی این سبک در سال 92 برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور و دوره‌های آموزشی و ارتقاء کمربند در هر دو بخش بانوان و آقایان پیش‌بینی می‌شود.

بنیانگذار خراسانی سبک «جوکای دو» در جهان اظهار کرد: با توجه به اینکه این سبک برخاسته از خراسان رضوی است با همکاری بیشتر مسئولان، این سبک با پا گرفتن دوباره خود خواهد توانست روند پر سرعت رو به رشد گذشته خود را ادامه دهد و موجب افتخار کشور در عرصه بین‌المللی باشد.

وی با معرفی ایوب قاسمی به عنوان مسئول سبک «جوکای دو کاراته» خراسان رضوی گفت: وی مسئول کمیته آزمون این سبک در کشور نیز است.

انتهای پیام/70009/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول