اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته گیلان خبر داد

راهیابی 5 کاراته‌کای گیلان به اردوی تیم ملی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته گیلان گفت: پس از برگزاری انتخابی درون‌اردویی تیم ‌ملی کاراته بزرگسالان، پنج گیلانی به مرحله دوم این اردو راه یافتند.

راهیابی 5 کاراته‌کای گیلان به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حبیب یزدانی عصر امروز در جمع اعضای هیئت کاراته استان، اظهار کرد: مرحله نخست اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران که در جریان آن رقابت‌های انتخابی درون اردویی نیز برگزار شد، نفرات راه یافته به مرحله دوم اردوی آماده‌سازی مشخص شدند.

وی افزود: در این مرحله از اردو کومیته‌کاها یک روز به تمرین آماده‌سازی و فنی پرداختند و سپس رقابت انتخابی درون‌اردویی را برگزار کردند.

دبیر هیئت کاراته گیلان ادامه داد: در پایان رقابت درون‌اردویی نفرات برتر اوزان مختلف شناخته شدند و باید هفته آینده با حضور در این اردو با نفرات مسابقات جهانی فرانسه رقابت انتخابی برگزار کنند.

وی زمان آغاز برگزاری مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته را چهارشنبه هفته آینده عنوان کرد و افزود: در این مرحله 27 کاراته‌کا در روزهای پنج شنبه و جمعه رقابت انتخابی برگزار می‌کنند.

*راهیابی پنج کاراته‌کای گیلان به مرحله دوم اردوی تیم ملی

یزدانی با اشاره به نفرات راه‌ یافته به مرحله دوم انتخابی تیم ملی، بیان کرد: در وزن 55- کیلوگرم وحید حسنی‌پور از گیلان به همراه مهدی حاتمیان و مجید حسن‌نیا به مرحله بعدی اردو راه ‌یافتند.

به گفته وی، در وزن 60 – کیلوگرم علیرضا اجدادی از گیلان به همراه هامون درفشی‌پور، مجتبی یوسفی‌فرد، مجتبی شکوهی و امیر مهدی‌زاده به مرحله بعد راه پیدا کردند.

یزدانی با اشاره به حضور دو گیلانی در وزن 67- کیلوگرم، اذعان کرد: حامد زیگساری و محمد غروبی از گیلان به همراه حسین سمندر و سعید احمدی در مرحله بعدی رقابت می‌کنند.

وی افزود: در وزن 75- کیلوگرم سعید حسنی‌پور از گیلان به همراه رضا بهرام پور، مرتضی شفائی، بهمن عسگری، سعید فرخی و ابراهیم حسن‌بیگی با هم مسابقه می‌دهند.

*سعید گودرزوند در جمع نفرات برتر مسابقات کاتای قهرمانی کشور

دبیر هیئت کاراته گیلان با اشاره به مسابقات قهرمانی کشور کاتا انتخابی تیم ملی در سالن فجر ساوه، گفت: در پایان مسابقات قهرمانی کشور که با حضور 316 کاراته‌کا در گروه‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار شد، یک گیلانی جواز حضور در تیم ملی را کسب کرد.

وی اضافه کرد: در کاتای انفرادی بزرگسالان، ابوالفضل شهرجردی از استان مرکزی مقام نخست را به دست آورد، مسیح چیت‌ساز از اصفهان در جایگاه دوم قرار گرفت، مهران قربانعلی‌پور از گلستان و سعید گودرزوند از گیلان نیز یک مسابقه برای تعیین نفر سوم برگزار کردند که در پایان قربانعلی‌پور جواز حضور در مرحله نخست اردوی آماده‌سازی را دریافت کرد.

*یک گیلانی مربی بدنسازی تیم ملی کاراته شد

یزدانی، با اعلام سرمربی گیلانی تیم ملی کاراته بزرگسالان و امید گیلانی به عنوان مربی بدنساز تیم‌های ملی کاراته انتخاب شد.

وی، مسعود رهنما سرمربی گیلانی تیم ملی کاراته کشورمان را در کادر فنی تیم ملی کاراته بزرگسالان و امید ایران معرفی کرد.

به گفته این مسئول، مازیار فرید خمامی از گیلان نیز به عنوان مربی بدنساز در کادر فنی حضور می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی کاراته ایران با این کادر فنی خود را برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی که خرداد سال 92 در اندونزی برگزار می‌شود آماده می‌کند.

یزدانی بیان کرد: اعضای تیم امید نیز تمرینات خود را به صورت مشترک با اعضای تیم ملی بزرگسالان و زیر نظر همین کادر فنی انجام دهند.

انتهای پیام/84002/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول