اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته گیلان خبر داد

حضور هشت کاراته‌کای گیلان در تیم ‌ملی بزرگسالان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته گیلان گفت: شش کاراته‌کا و دو مربی گیلان در تیم‌ ملی کاراته بزرگسالان کشور حضور دارند.

حضور هشت کاراته‌کای گیلان در تیم ‌ملی بزرگسالان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حبیب یزدانی در جمع اعضای هیئت کاراته استان با اشاره به فهرست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کاراته، اظهار کرد: فهرست نفرات دعوت شده به نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران در بخش کومیته اعلام شد.

وی افزود: پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در اراک و شناخت نفرات برتر، 32 کاراته‌کا به مرحله نخست اردوهای آماده‌سازی تیم ملی دعوت شدند.

دبیر هیئت کاراته گیلان ادامه داد: این نفرات باید عصر روز سه‌شنبه هفته جاری اول اسفند ماه خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

وی اضافه کرد: کاراته‌کاهای دعوت شده به اردو، روز چهارشنبه هفته جاری تمرینات سبکی را پشت سر می‌گذرانند و سپس پنج شنبه و جمعه یک‌دوره رقابت انتخابی به صورت دوره‌ای برگزار می‌کنند.

یزدانی با اشاره به جلسه‌ای که در فدراسیون برگزار شد، اضافه کرد: پس از نشست چند ساعته‌ای که با حضور سرپرست فدراسیون کاراته و مسعود رهنما سرمربی تیم ملی بزرگسالان برگزار شد، نحوه برگزاری مسابقات انتخابی مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر هیئت کاراته گیلان خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقات انتخابی نفرات برتر هر وزن جواز حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی را کسب می‌کنند.

وی از راهیابی شش کاراته‌کای گیلان به اردوی تیم‌ملی خبر داد و تصریح کرد: در وزن 55- کیلوگرم وحید حسنی‌پور و محمد قاسمی از گیلان به همراه محمد شایگان، مجید حسن‌نیا و مهدی حاتمیان به اردو دعوت شدند.

یزدانی یادآور شد: در وزن 60- کیلوگرم علیرضا اجدادی از گیلان به همراه روح‌الله انقانی، محمد شهریاری، حامد اکبری، هامون درفشی‌پور و مجتبی شکوهی حضور دارند.

به گفته یزدانی، در وزن 67- کیلوگرم حامد زیگساری و محمد غروبی از گیلان به همراه علی مهدی‌نژاد، حسین سمندر، محمد بخش‌محمدلو، سعید علیپور و مجید خسروی به اردو راه یافتند.

وی افزود: در وزن 84- کیلوگرم سعید حسنی‌پور از گیلان به همرا محسن خسرو بیگی، مهدی سلطانی، منصور حسن بیگی و احسان حیدری در اردو حضور یافتند.

این مسئول گفت: مسعود رهنما سرمربی گیلانی تیم ‌ملی کاراته بزرگسالان ایران است که هدایت ملی‌پوشان را در این اردو و مسابقات پیش‌رو به‌ عهده دارد.

وی از حضور بانوان گیلانی در کادر فنی تیم‌ ملی بزرگسالان بانوان خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از جلسه مشترکی که بین دبیر فدراسیون و اشرف امینی نایب رئیس بانوان برگزار شد، ستاره موسوی از گیلان به همراه فریبا بداغی به عنوان مربیان تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران انتخاب شدند.

وی یادآور شد: این مربیان در مسابقات قهرمانی آسیا که چندی پیش در ازبکستان برگزار شد نیز هدایت تیم بانوان ایران را به ‌عهده داشتند که کاراته‌کاهای کشورمان با مربیگری آن ها به نتایج خوبی دست یافتند.

انتهای پیام/84002/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول