اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاراته‌کاهای قزوینی همچنان به دنبال افتخارآفرینی

خبرگزاری فارس: با دعوت کادر فنی تیم کاراته کشورمان دو کاراته‌کای قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شدند تا افتخارات ورزشکاران این رشته ورزشی همچنان ادامه داشته باشد.

کاراته‌کاهای قزوینی همچنان به دنبال افتخارآفرینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مجید حسن‌نیا و بهمن عسگری دو کاراته‌کای شایسته قزوینی در حالی به اردوی تیم ملی کاراته کشورمان فراخوانده شدند که یکی از آنان شناخته شده است و دیگری می‌خواهد خودی نشان دهد تا خود را در جمع برترین‌های کاراته کشور اثبات کند.

بهمن عسگری را که بدون شک همه ورزشکاران استان به خوبی می‌شناسند، جوان جویای نامی که در آغازین روزهای جوانی افتخاری شگرف آفرید و در دو سال متوالی دو عنوان با ارزش رقابت‌های کاراته قهرمانی جوانان و امیدهای جهان را کسب کرد.

عسگری با وجود اینکه در رقابت‌های بین‌المللی زیادی توانسته افتخارآفرینی کند، اما آخرین و بهترین مدال با ارزش خود را در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی بزرگسالان جهان که در فرانسه برگزار شد به دست آورد و توانست به همراه دیگر ملی‌پوشان مدال با ارزش بخش کومیته تیمی این رقابت‌ها را از آن خود کند، اگر چه عسگری می‌توانست در رقابت‌های بخش کومیته انفرادی هم برای خود و کشورمان افتخارآفرینی کند اما با بدشانسی در مرحله یک‌چهارم نهایی با شکست مقابل حریف اتریشی از ادامه رقابت‌ها باز ماند.

با توجه به همین سوابق عسگری برای پوشیدن پیراهن تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان کار چندان سختی را ندارد و باید با حریفان خود که توانسته‌اند در مسابقات قهرمانی کشور روی سکو بروند، دیدار کند.

اما در این بین پوشیدن لباس تیم ملی برای مجید حسن‌نیا کاراته‌کای جوان قزوینی که توانسته در وزن 55- کیلوگرم رقابت‌‌های کاراته قهرمانی کشور عنوان سومی را به دست آورد و راهی اردوی انتخابی تیم ملی شود، کمی سخت به نظر می‌رسد.

حسن‌نیا جوانی است که با انگیزه و پشتکار بالای خود به این مرحله رسیده است و تازه در ابتدای راه قرار دارد و بدون شک برای اینکه بتواند در جمع برترین‌های کشور قرار بگیرد باید روزهای سختی را پشت سر بگذارد.

این کاراته‌کای جوان قزوینی در حالی هفته آینده به اردوی انتخابی تیم ملی کاراته کشورمان خواهد رفت که دو رقیب سرسخت و کهنه‌کار را در پوشیدن پیراهن تیم ملی پیش‌رو دارد.

وحید حسن‌پور ورزشکار گیلانی بدون شک مهم‌ترین رقیب حسن‌نیا خواهد بود، ورزشکاری که سابقه پنج سال حضور متوالی را در اردوی تیم‌های ملی کاراته کشورمان دارد‌، اما در این بین مهدی حاتمیان کاراته‌کای همدانی نیز دیگر ورزشکار مطرح همدانی است که به طور مداوم سه سال متوالی سابقه حضور در تیم ملی کاراته کشورمان را دارد و این نشان می‌دهد که حسن‌نیا این کاراته‌کای جوان قزوینی به طور حتم کار سختی را برای ملی‌پوش شدن در پیش‌رو خواهد داشت.

حسن‌نیا در صورتی که بتواند از سد دو رقیب کهنه‌کار و سرسخت خود عبور کند تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان را برای حضور در مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی که به میزبانی اندونزی برگزار خواهد شد، همراهی خواهد کرد.

انتهای پیام/77004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول