اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های قهرمانی ووشوی جوانان کشور

ووشوی قزوین نایب قهرمان لیگ برتر شد

خبرگزاری فارس: در جریان رقابت‌های ووشوی قهرمانی لیگ بر‌تر جوانان کشور تیم ووشوی زرین قزوین عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

ووشوی قزوین نایب قهرمان لیگ برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در مرحله نهایی این مسابقات که به طور متمرکز در آکادمی ووشوی تهران برگزار شد، ووشوکاران جوان زرین قزوین در دیدار پایانی مقابل تیم قدرتمند مقاومت زنجان به میدان رفتند که در پایان در یک دیدار نزدیک و تماشایی با نتیجه هفت بر چهار تن به شکست دادند تا عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کنند.

تیم ووشو جوانان زرین قزوین در دیدار نهایی این مسابقات و در حالی که در بخش ساندا مقابل باشگاه مقاومت به نتیجه تساوی چهار بر چهار رضایت داد، اما در بخش تالو با نتیجه سه بر صفر بازی را به تیم مطرح زنجانی واگذار کرد و در عین شایستگی به نشان دومی این دوره از مسابقات بسنده کرد.

ووشوکاران جوان قزوینی در دیدار نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ بر‌تر ووشوی جوانان باشگاه‌های کشور برابر تیم قدرتمند گاز هرمزگان قرار گرفتند که در پایان موفق شدند با نتیجه هشت بر هفت این تیم را از پیش رو بردارند تا به عنوان یکی از تیم‌های فینالیست به دیدار نهایی راه پیدا کنند.

تیم ووشوی جوانان زرین قزوین در مرحله مقدماتی لیگ بر‌تر ووشوی باشگاه‌های کشور موفق شده بود با کسب 13 امتیاز به عنوان تیم دوم جواز حضور در مرحله نیمه پایانی این مسابقات را به دست آورد.

به هر حال پیشرفت‌های ورزش ووشوی استان قزوین در سال‌های اخیر نشان از آن دارد که این هیئت ورزشی سرمایه‌گذاری خوبی را در این سال‌ها روی ورزشکاران خود انجام داده، به طوری که افتخارات این رشته ورزشی در ماه اخیر فوق‌العاده بوده است.

نتایج درخشان تیم ووشو جوانان زرین قزوین که با استفاده از ورزشکاران بومی و با کم‌ترین هزینه ممکن حاصل شده است نشان از آن دارد که این تیم با وجود تمامی مشکلاتی که پیش روی خود داشته است، به نوعی موفق شده بهترین نتیجه ممکن را به دست آورد.

نکته قابل توجه و ارزشمند عنوان نایب قهرمانی ووشوکاران جوان قزوینی در جریان رقابت‌های قهرمانی لیگ بر‌تر باشگاه‌های جوانان کشور از جایی مهم‌تر تلقی می‌شود که این تیم با وجود عدم حمایت مالی با شرایط دشواری که داشت موفق شد با تلاش خستگی‌ناپذیر ورزشکاران شایسته قزوینی افتخار آفرینی کند.

ووشوکاران قزوینی در سال جاری در دو بخش زنان و مردان به نوعی سنگ تمام گذاشتند و با درخشش در رقابت‌های قهرمانی کشور جواز حضور در اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی را که سال آینده برگزار می‌شود، به دست آوردند.

به طور قطع حضور 13 ووشوکار قزوینی در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی امری فوق‌‌العاده محسوب می‌شود به طوری که این افتخارات تا یک سال اخیر در تاریخ ووشوی قزوین بی‌سابقه بوده است.

انتهای پیام/77004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول