اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هوگوپوشان ماهان خوش درخشیدند

قهرمانی تیم ووشو فولاد ماهان در لیگ برتر

خبرگزاری فارس: در پایان پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشو بانوان تیم فولاد ماهان سپاهان با غلبه بر حریفان در دو بخش سانداو تالو عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

قهرمانی تیم ووشو فولاد ماهان در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم ووشو بانوان فولاد ماهان که سال گذشته و با ترکیب تیم ووشو سمیرم در رقابت‌های لیگ برتر شرکت نموده بود به عنوان نایب قهرمانی قناعت کرد اما امسال با بهره‌گیری از بهترین‌های بانوان ووشوکار استان صاحب گردن آویز طلا شد.

تیم فولاد ماهان در این دوره از رقابت‌ها الهه منصوریان دارنده مدال برنز رقابت‌های آسیایی گوانگجو همچنین عناوین مختلف آسیایی و جهانی دیگر هدایت این تیم را در بخش ساندا برعهده داشت و سرمربیگری تالو بر عهده مریم معماری نایب رئیس هیئت ووشو استان و مربی تیم ملی بود.

این تیم در روز پایانی رقابت‌های لیگ  و در نیمه نهایی تیم ماهان به مصاف تیم گاز مازندارن رفت که با انصراف تیم مازندرانی از بازی نتیجه قاطع 10برصفر به سود هوگوپوشان اصفهانی رقم خورد  همچنین تیم تالو ماهان در این مرحله با برتری مطلق چهار بر صفر به مصاف دیدار پایانی رفت.

در فینال نیز تیم ساندا فولادماهان با ترکیب ندا قنبرزاده، الهه منصوریان،خدیجه زینال زاده، مریم هاشمی، صدیقه دریایی و فریناز نظیری به مصاف قرمزپوشان دانشگاه آزاد رفت که به جز شکست قنبرزاده در وزن 48 کیلوگرم سایر بازیکنان تیم اصفهانی موفق به شکست حریفان خود در تیم مقابل شدند. البته فریناز نظیری به دلیل حاضر نشدن بازیکن تیم دانشگاه بدون مبارزه برنده اعلام شد.

تیم نفت و گاز مازندران هم که در رقابت‌های ضربدری حاضر به مصاف با تیم ماهان نشده بود برای کسب عنوان سومی این رقابت‌ها با تیم شهرداری همدان مبارزه کرد که درپایان با شکست این تیم با دو پله نزول نسبت به سال قبل در جایگاه سوم قرار گرفت.

مرحله نیمه نهایی:

فولاد ماهان سپاهان 10           گاز مازندران 0

شهرداری همدان 1                دانشگاه آزاد 9

مسابقه رده بندی:

گاز مازندران 9   شهرداری همدان 1

مسابقه فینال:

فولاد ماهان سپاهان 7   دانشگاه آزاد 3

انتهای پیام/63020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول