اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در رقابت‌های قهرمانی صورت می‌گیرد

اعزام 11 ووشوکار زنجانی به مسابقات کشوری

خبرگزاری فارس: 11 ورزشکار زنجانی به مسابقات ووشوی قهرمانی رده‌های سنی کشور اعزام می‌شوند.

اعزام 11 ووشوکار زنجانی به مسابقات کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسابقات ووشوی قهرمانی رده‌های سنی کشور از فردا به مدت دو روز به میزبانی ورزشگاه معتمدی تهران برگزار می‌شود.

تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات که در حکم انتخابی تیم‌ملی است،‌ باید در سه رده سنی تالو و یک رده سنی ساندا با یکدیگر به رقابت بپردازند که در همین راستا تیم ووشوی زنجان با ترکیب 11 ورزشکار منتخب و شش همراه راهی این دوره از مسابقات می‌شود تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

در همین راستا تیم ووشوی زنجان در بخش ساندا با ترکیب میلاد اجلی در وزن منهای 52 کیلوگرم، امین نوری در وزن منهای 60 کیلوگرم، جواد کرمی در وزن منهای 70 کیلوگرم، فریبرز مسگری در وزن منهای 75 کیلوگرم و فرشید انواری در وزن منهای 80 کیلوگرم به مصاف حریفان خود در این بخش خواهد رفت. با توجه به جایگاه ووشو زنجان در بخش ساندا، کادر فنی تیم استان، امید زیادی به درخشش ورزشکاران زنجانی در این بخش دارند، به همین خاطر با برگزاری مسابقات تدارکاتی، بهترین نفرات را برای حضور در این رقابت‌ها انتخاب کرده‌اند.

تیم ووشوی زنجان در بخش تالو نیز 6 ورزشکار را به این رقابت‌ها اعزام خواهد کرد که در این راستا، حامد رضایی به همراه توحید هدایت‌پور در رده سنی نونهالان در فرم‌های چانگ ‌چوان و چیانگ ‌شو به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

در رده سنی نوجوانان نیز امیرحسین سلطانی در فرم چانگ‌چوان، دائوشو و گوئن‌شو به همراه محمدرضا قشمی در فرم تای‌چی‌چوان و تای‌چی‌جین حضور دارد.

همچنین در رده سنی جوانان نیز مهدی محمدی در فرم تای‌چی‌چوان و تای‌چی‌جین و مجید حسنلو در فرم چانگ‌چوان و گوئن‌شو برای تیم زنجان به روی تالوفیلد خواهند رفت.

گفتنی است، مسابقات ووشو قهرمانی رده‌های سنی کشور (انتخابی تیم‌ملی) از فردا به مدت دو روز در تهران برگزار خواهد شد و بعد از آن، شاهد برگزاری رقابت‌های ووشو قهرمانی بزرگسالان کشور خواهیم بود. همچنین در تیم اعزامی ووشو زنجان به تهران، هادی موحدنیا به عنوان سرپرست، هادی حیدری (سرمربی تیم ساندا)، محسن آقاجان‌لو (مربی تیم ساندا)، غفار امانی (سرمربی تیم تالو)، هادی اسلامی و جواد حسنلویی (مربیان تیم تالو) حضور دارند.

انتهای پیام/2308/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول