اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

ووشوکاران کهنوجی خوش درخشیدند

خبرگزاری فارس: ووشوکاران کهنوجی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشو برای اعزام به بازی‌های آسیایی فیلیپین که در تهران برگزار شد، خوش درخشیدند.

ووشوکاران کهنوجی خوش درخشیدند

حسن غلامی مربی تیم ووشوی شهرستان کهنوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: محمدحسین رئیسی و عزیزالله علیمرادی به ترتیب در قالب تیم‌های منتخب ووشوی کرمان و هرمزگان بر تمام رقیبان خود در رقابت‌های انتخابی تیم پیروز شدند تا در وزن 48 کیلوی سطح اول ووشوی کشور شاهد فینالی تمام کهنوجی باشیم.

وی تصریح کرد: در پایان رئیسی پس از شکست همشهری خود موفق به کسب مقام اول و علیمرادی مقام دوم با ارزش کشوری شدند تا نام دیار شهید شهسواری بار دیگر بر سر زبان مسئولان ورزشی کشور بیش از پیش جاری باشد.

غلامی با بیان اینکه در تیم کرمان از شش ووشوکار، سه نفر آنها کهنوجی بودند، ابراز داشت: هر سال ورزشکاران کهنوجی در رقابت‌های ووشوی استان کرمان قهرمان این رقابت‌ها می‌شوند، همچنین در مسابقات استان هرمزگان به عنوان تیم مهمان شرکت می‌کنند و در آنجا نیز به مقام قهرمانی می‌رسند.

وی بیان کرد: امکانات در شهرستان کهنوج بسیار ضعیف است، به‌طوری که تمام رشته‌های، کشتی، ووشو، کونگ‌فو و ... در سالن کشتی این شهر تمرین می‌کنند که جا دارد، مسئولان فضاهای ورزشی و سالن‌های متعددی در این شهر برای جوانان ایجاد کنند.

مربی تیم ووشوی کهنوج اذعان داشت: در کهنوج 200 نفر در رشته ووشو فعالیت می‌کنند که در این بین 100 نفر آنها نونهالان و نوجوانان هستند و 70 نفر جوانان و 30 نفر هم در بخش بزرگسالان در این رشته فعالیت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: با وجود استقبال خوبی که جوانان کهنوجی از ورزش می‌کنند، اما امکانات کافی و تجهیزات ورزشی برای بروز خیلی از استعدادهای آنها در رشته‌های رزمی و دیگر رشته‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام/80010/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول