اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ووشو استان قم:

ووشوکاران قمی به تیم ملی دعوت شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ووشو استان قم از دعوت ووشوکاران قمی به اردوی تیم‌های ملی ووشو جوانان و بزرگسالان کشورمان خبر داد.

ووشوکاران قمی به تیم ملی دعوت شدند

مهدی ادیب‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: خوشبختانه کارهای بسیار خوب و بنیادی که مربیان ما در رده‌های سنی پایه انجام می‌دهند، هم موجب رونق ووشو در قم شده است و هم اینکه استعدادهای این رشته ورزشی را به خوبی شناسانده است.

وی ادامه داد: امسال تیم‌های رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان هیئت ووشو استان قم اعم از تالو و ساندا در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور حضور مستمر و بسیار موفقی داشتند و قطعاً در آینده نیز این روند موفق ادامه خواهد داشت.

دبیر هیئت ووشو استان قم یکی از فواید برگزاری مسابقات ووشو استانی و حضور دائم و مستمر در پیکارهای کشوری اعم از لیگ و مسابقات تقویم فدراسیون ووشو را نمایاندن استعداد و توانمندی جوانان توانمند ووشو قم عنوان کرد و آن را ارزشمند دانست.

وی یادآور شد: بعد از برگزاری و پایان پیکارهای ووشو قهرمانی کشور در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان که هر دو رده حکم انتخابی تیم ملی را داشت، با توجه به درخشش ووشوکاران قمی در این رقابت‌ها و کسب مدال، سه نفر آن‌ها از سوی کادر فنی تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان ووشو کشورمان به منظور شناسایی ترکیب نهایی تیم‌های ملی اعزامی به رقابت‌های برون مرزی سال 2013 به اردو دعوت شدند.

ادیب‌نژاد اظهار کرد: بازیکنان دعوت شده به این اردوی تیم ملی ووشو کشورمان در حالی به اردوی آماده‌سازی می‌روند که از هیئت ووشو استان قم فرشاد مداح در بخش تالو و مصطفی اسلامی‌تبار در بخش ساندا یا مبارزه به دلیل کسب مدال برنز به تیم ملی دعوت شدند.

وی با اشاره به دیگر ووشوکار دعوت شده از هیئت ووشو استان قم به این اردو عنوان داشت: مهدی کردارشاد در رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی تنها ووشوکار بزرگسال قمی بود که موفق به کسب مدال برنز شد.

دبیر هیئت ووشو استان قم اظهار داشت: در رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بزرگسالان، مهدی کردارشاد در وزن منهای 90 کیلوگرم بخش ساندا یا مبارزه نماینده تیم اعزامی هیئت قم بود که با وجود تلاش و پشتکار فراوان سرانجام در جایگاه سوم قرار گرفت و صاحب نشان برنز شد تا جواز حضور در اردوی تیم ملی ووشو کشورمان را نیز کسب کند.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول