اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های قهرمانی ووشو بانوان کشور

کسب سه نشان ارزشمند توسط بانوان ووشوکار قزوین

خبرگزاری فارس: بانوان ووشوکار قزوین که با ترکیب پنج ورزشکار در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده بودند سه نشان ارزشمند این رقابت ها را از آن خود کردند‌.

کسب سه نشان ارزشمند توسط بانوان ووشوکار قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در جریان روز پایانی رقابت‌های ووشوی قهرمانی بزرگسالان کشور زهرا شمسینی بانوی شایسته ووشوکار استان در جریان بخش تالوی این رقابت‌ها دو نشان با ارزش برنز را برای این بانوان استان قزوین به ارمغان آورد‌.

در این رقابت‌ها شمسینی در بخش‌های تای‌چی‌چوان و تای‌چی‌جین با نظر هیئت داوران موفق شد دو عنوان با ارزش سومی را برای تیم ووشوی بانوان استان به دست آورد‌.

در جریان رقابت‌های ووشوی قهرمانی بزرگسالان کشور که با حضور 180 ووشوکار از 32 استان کشور به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، مهدیه ارجمندی دیگر ووشوکار شایسته وزن 75 کیلوگرم قزوین در بخش ساندا موفق شد یک نشان با ارزش دیگر از نوع برنز را به دست آورد تا در نهایت تیم ووشوی بانوان بزرگسالان استان با کسب سه مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهد‌.

سه نشان برنز بانوان ووشوکار بزرگسالان قزوین در حالی به دست آمد که در جریان رقابت‌های ووشوی جوانان کشور هم مهدخت یونسی موفق شده بود در فرم تای‌چی‌جین عنوان نایب‌قهرمانی جوانان کشورمان را به دست آورد‌.

سرپرستی و مربیگری تیم ووشوی بانوان استان قزوین در رقابت‌های قهرمانی کشور بر‌عهده میترا رحیمی بود‌ و حدیقه ملکی نایب‌رئیس هیئت ووشو استان هم به عنوان ناظر فدراسیون در رقابت‌های انتخابی تیم ملی حضور داشت‌.

در رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور که با حضور بیش از 430 ووشوکار از 32 استان کشور در ورزشگاه 17 شهریور استان اصفهان برگزار شد در نهایت مهدخت یونسی‌، زهرا شمسینی و مهدیه ارجمندی موفق شدند جواز حضور در اردوی تیم ملی بانوان کشورمان را کسب کنند‌.

تیم‌های ملی ووشوی جوانان و بزرگسالان بانوان کشورمان خود را برای حضور در رقابت‌های آسیایی 2013 فیلیپین و دوازدهمین دوره مسابقات جهانی مالزی که سال آینده برگزار می‌شود، آماده می‌کنند‌.

البته پیش از این مهدی محمدی‌، میلاد چگینی‌، علی بغدادی‌، محمدرضا قارایی و رضا سبحانی نیز در ترکیب تیم ملی جوانان و بزرگسالان بخش مردان استان توانسته بودند با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور جواز حضور در اردوهای تیم ملی را به دست آوردند.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول