اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشوی خراسان رضوی خبر داد

درخشش ووشوکاران خراسان رضوی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشوی خراسان رضوی گفت: ووشوکاران استان با درخشش در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشور جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آوردند.

درخشش ووشوکاران خراسان رضوی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد زحمتکش ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رقابت‌های ووشوی انتخابی تیم ملی جوانان و بزرگسالان کشور از روز پنجم اسفندماه با حضور ووشوکاران برتر استان‌های سراسر کشور در آکادمی ووشوی تهران آغاز شد.

وی ادامه داد: در دو روز ابتدایی، مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان برگزار شد که در پایان تیم 11 نفره ووشوی جوانان خراسان رضوی در بخش تالو با کسب یک مدال طلا و یک نقره مصطفی دودله و مدال برنز و نقره میثم اسحاقی و مدال نقره محمدصالح درزاده و دریافت مجوز حضور در اردوی تیم ملی این بازیکنان کار خود را به پایان رساند.

وی گفت: در بخش ساندا نیز سیدابوالفضل منوچهری و علی علیرضایی از تیم ووشوی استان با کسب مقام سوم این رقابت‌ها مجوز حضور در اردوی آمادگی تیم ملی کشور که اول اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود را به دست آوردند.

رئیس هیئت ووشوی خراسان رضوی با بیان اینکه رقابت‌های ووشوی انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشور نیز از دیروز در تهران آغاز شده است، عنوان کرد: تا این جای کار در بخش تالو علی وطن‌خواه با کسب دو مدال طلا، احسان پیغمبری با به دست آوردن یک طلا و یک برنز و امیرمحمد رضایی با کسب یک مدال نقره مجوز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرده‌اند.

زحتمکش اظهار داشت: رقابت‌های ووشوی انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشور در بخش ساندا در حال برگزاری است و نتایج آن امروز هشتم اسفندماه با پایان یافتن این رقابت‌ها مشخص می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های نیمه نهایی لیگ برتر ووشوی کشور نیز روز 24 اسفندماه در تهران برگزار می‌شود و تیم ووشو استان باید به مصاف تیم پرشین تهران برود که در صورت پیروزی در فینال به مصاف برنده رقابت دو تیم نفت تهران و دانشگاه آزاد خواهد رفت.

انتهای پیام/70009/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول