اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش‌های تالو و ساندا

ووشوکاران قمی به نشان برنز کشور دست یافتند

خبرگزاری فارس: 2 ووشوکار قمی با کسب مقام سوم و نشان برنز به کار خود در پیکارهای ووشو قهرمانی رده سنی جوانان کشور پایان دادند.

ووشوکاران قمی به نشان برنز کشور دست یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، انگیزه کسب مدال از مسابقات ووشو قهرمانی کشور و همچنین تلاش برای نشان دادن توانمندی و قابلیت‌های خود به کادر فنی تیم ملی ووشو رده سنی جوانان کشورمان به منظور عضویت در تیم ملی مهم‌ترین انگیزه‌هایی بود که ووشوکاران قمی را تا کسب مدال از این دوره از رقابت‌های قهرمانی کشور پیش برد.

این در حالی است که تیم‌ ملی ووشو رده سنی جوانان کشورمان در سال آینده رقابت‌های مهمی در عرصه برون مرزی پیش رو دارد و فدراسیون ووشو و کادر فنی تیم ملی جوانان تلاش می‌کنند با هدف ساختن آینده تیم ملی بزرگسالان، برترین‌های این رقابت‌ها را به اردو دعوت کنند.

موفقیت دو ووشوکار قمی در کسب مدال برنز مسابقات ووشو جوانان کشور در حالی رقم خورد که این دو ووشوکار در بخش‌های تالو و ساندا با کسب مقام سوم و نشان برنز به کار خود در پیکارهای ووشو قهرمانی رده سنی جوانان کشور پایان دادند.

نفرات برتر و رده‌بندی انفرادی مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در رده سنی جوانان در حالی مشخص شدند که در بین برترین‌ها نام دو ووشوکار قمی نیز به چشم می‌خورد، البته رقابت‌های این دوره در بخش تالو در دو رده سنی به انجام رسید.

در مسابقات ووشوی قهرمانی کشور جوانان انتخابی تیم ملی که در ورزشگاه شهید معتمدی تهران برگزار شد، در رده سنی 9 تا 12 سال بخش تالو فرم تای‌چی‌جین فرشاد مداح از تیم اعزامی هیئت قم با وجود شایستگی و لیاقتی که برای رسیدن به دیدار نهایی و حتی کسب مدال طلا داشت، در نهایت برنده دیدار رده‌بندی بود و بعد از نمایندگان زنجان و اصفهان به مقام سوم و نشان برنز رسید.

همچنین در بخش ساندا یا مبارزه این دوره از پیکارها، مصطفی اسلامی‌تبار دیگر عضو تیم اعزامی هیئت ووشو استان قم توانست با کسب مقام سوم بعد از نمایندگان چهار‌محال و بختیاری و ایلام به مدال برنز پیکارهای ووشو قهرمانی رده سنی جوانان کشور دست یابد.

در پایان این دوره از مسابقات که در دو بخش تالو و ساندا و در سه رده سنی برگزار شد، تیم زنجان با کسب هفت مدال طلا، یک نقره و دو برنز قهرمان شد، تهران الف با چهار مدال طلا، یک نقره و یک برنز دوم شد و اصفهان با سه طلا، پنج نقره و سه نشان برنز بر سکوی سوم ایستاد.

در حالی که تمام استان‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات ووشو قهرمانی رده سنی جوانان کشور توانستند با کسب مدال به کار خود پایان بدهند، تیم اعزامی هیئت ووشو استان قم با کسب دو مدال برنز در مکان بیست و ششم جدول رده‌بندی ایستاد.

انتهای پیام/78002‌/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول