اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ برتر ووشو جوانان کشور

ووشو زرین قزوین در مرحله نیمه‌نهایی به میدان می‌رود

خبرگزاری فارس: ووشوکاران تیم جوانان زرین قزوین فردا در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور به میدان می‌روند.

ووشو زرین قزوین در مرحله نیمه‌نهایی به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم ووشو جوانان زرین قزوین از ساعت 9 صبح فردا در بازی مرحله نیمه‌نهایی مقابل تیم گاز هرمزگان قرار می‌گیرد تا بخت خود را برای حضور در دیدار پایانی این مسابقات محک بزند.

ووشوکاران جوان استان قزوین که با شایستگی در مرحله مقدماتی و در گروه نخست این رقابت‌ها توانستند جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را کسب کنند که در گروه نخست این مسابقات با کسب 13 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را به دست آورده بودند.

تیم ووشو جوانان زرین قزوین که با استفاده از ترکیب بازیکنان جوان و بومی در مرحله مقدماتی نتیجه تلاش‌های تمرینات سخت خود را زیر نظر مربیان با صعود به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور گرفت، به نوعی انتظارات را بالا برده است تا فردا همه دوستداران این رشته ورزشی چشم به سالن محل برگزاری این رقابت‌ها داشته باشند.

رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی در حالی برای ووشوکاران جوان زرین قزوین با ارزش تلقی می‌شود که این تیم برای نخستین‌بار موفق شد جواز حضور در مرحله نیمه پایانی این مسابقات را به دست آورد که البته این امر در سایه برنامه‌ریزی‌های مدون این هیئت ورزشی در طول یکی دو سال اخیر صورت گرفته است.

به هر حال تیم ووشو جوانان زرین قزوین اگر فردا موفق شود از سد تیم گاز هرمزگان عبور کند، برای نخستین‌بار راهی دیدار پایانی این رقابت‌ها خواهد شد و به مصاف برنده دو تیم باشگاه مقاومت و تیم هیئت ووشو تهران خواهد رفت.

این روزها ووشو استان قزوین در روزهای خوب خود به سر می‌برد به نحوی که درخشش ورزشکاران این رشته ورزشی در دو بخش مردان و زنان در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور در دو هفته گذشته به خوبی نشان داده است که این هیئت ورزشی برنامه‌ریزی خوبی را برای خود انجام داده است.

کسب بیش از 10 نشان رنگارنگ ووشوکاران مرد و زن قزوینی در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان رقابت‌های قهرمانی کشور در هفته‌‌های اخیر به خوبی نشان داده است که این هیئت ورزشی سرمایه‌گذاری خوبی در این رشته ورزشی به ویژه رده سنی جوانان انجام داده است که نتیجه آن را می‌توان در کسب مدال و راهیابی به اردوی تیم ملی زنان و مردان کشورمان به خوبی مشاهده کرد.

انتهای پیام/77004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول