اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات ووشوی قهرمانی کشور

ووشوکاران قزوینی در مسیر درخشش

خبرگزاری فارس: تیم ووشو استان قزوین در حالی از فردا در جریان مسابقات ووشوی قهرمانی کشور به مصاف رقیبان خود خواهد رفت که ووشوکاران استان سودای درخشش در این مسابقات را در سر دارند.

ووشوکاران قزوینی در مسیر درخشش

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم ووشو استان قزوین با ترکیب 11 ورزشکار در دو بخش ساندا و تالو در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان عازم تهران شد تا از فردا در ورزشگاه شهید معتمدی رقابت‌های خود را آغاز کند.

بدون شک حضور در رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور با توجه به اینکه بیش از 300 ووشوکار از 32 استان کشور در این مسابقات حضور دارند و به نوعی این رقابت‌ها حکم انتخابی تیم ملی کشورمان را هم دارد برای ووشوکاران استان دشوار است و بدون شک این رقابت‌ها در بالاترین سطح ممکن خود برگزار خواهد شد.

تیم ووشو استان در حالی از فردا گام به حضور در رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور می‌گذارد که رئیس هیئت ووشوی استان آمادگی ووشوکاران استان را در این رقابت‌ها در حد عالی توصیف می‌کند.

علی تنباکوساز می‌گوید: ووشوکاران استان قزوین در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان از مدت‌ها قبل تمرینات خود را به طور مداوم زیر نظر مربیان پیگیری کرده‌اند و با تحمل سختی‌ها و مشقت‌های فراوان از آمادگی لازم و بالایی برای حضور در این مسابقات بهره‌مند هستند.

وی اعتقاد دارد که برترین‌های ووشوی کشور در این رقابت‌ها حضور دارند و گرچه ووشوکاران استان در این مسابقات کار راحتی را پیش رو ندارند، اما آنان نشان داده‌اند که در طول سال‌های اخیر در رقابت‌های مختلف سبک‌های قهرمانی کشور و لیگ‌های برتر حضوری فعال داشته‌اند و به طور حتم آمده‌اند تا در میدان بزرگ مسابقات ووشوی قهرمانی کشور که حکم انتخابی تیم ملی را هم دارد، افتخارآفرینی کنند.

اما مهدی محمدی، میلاد باژیان، میلاد چگینی، محسن شهبازی و علی بغدادی از جمله ورزشکارانی هستند که تیم ساندای جوانان استان را در اوزان 52-، 56-، 65-، 70- و 75- کیلوگرم رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور همراهی می‌کنند.

اما تیم تالو استان در این رقابت‌ها در هر سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان نماینده دارد به طوری که سیدعلی رحمانی و سیدمحسن حسینی در رده سنی نونهالان، نصرت‌الله اسماعیلی و محمدرضا خمسه در رده سنی نوجوانان و میلاد کوهستانی و محمدرضا قارایی در رده سنی جوانان از جمله ورزشکارانی هستند که تیم ووشو تالو استان را در جریان برگزاری این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

نفرات برتر رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور جواز حضور در ترکیب تیم ملی ووشو کشورمان را به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، بزرگسالان جهان و بازی‌های کشورهای اسلامی که مرداد ماه، مهر ماه و آبان ماه سال آینده به ترتیب در کشورهای فیلیپین، مالزی و اندونزی برگزار می‌شود را کسب می‌کنند.

انتهای پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول