اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر ووشو بانوان

بانوان ووشوکار شهرداری همدان به عنوان چهارمی لیگ برتر دست یافتند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ووشو بانوان شهرداری همدان از کسب مقام چهارمی پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر ووشو بانوان باشگاه‌های کشور خبر داد.

بانوان ووشوکار شهرداری همدان به عنوان چهارمی لیگ برتر دست یافتند

فریبا شادمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر ووشو بانوان باشگاه‌های کشور جام ستارگان با اعلام تیم‌های برتر به کار خود پایان داد که تیم‌ فولاد ماهان سپاهان قهرمان شد، دانشگاه آزاد دوم شد و تیم‌های گاز مازندران و شهرداری همدان در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند.

وی افزود: در رقابت‌های امسال هیئت ووشوی قزوین، هیئت ووشوی خوزستان، شهرداری چترود کرمان، گاز مازندران، هیئت ووشوی کرمانشاه، شهرداری همدان، فولاد ماهان سپاهان، دانشگاه آزاد اسلامی‏ و هیئت ووشوی زنجان در دو بخش ساندا و تالو به صورت رفت و برگشت با یکدیگر پرداختند.

به گفته سرمربی تیم ووشو بانوان شهرداری همدان دو تیم برتر هر گروه به صورت ضربدری در مرحله نیمه‌نهایی با یکدیگر مبارزه کرد‏ند، که بر این اساس تیم‌های فولاد ماهان سپاهان و گاز مازندران و دانشگاه آزاد اسلامی‏ و شهرداری همدان برگزارکننده مرحله نیمه نهایی لیگ برتر سال 91 بودند.

وی اضافه کرد: در مرحله نیمه نهایی تیم شهرداری همدان با حساب 9 بر یک برابر تیم دانشگاه آزاد اسلامی بازی را واگذار کرد و تیم‌ فولاد ماهان سپاهان با نتیجه قاطع 10 بر صفر گاز مازندران را شکست داد.

شادمانی یادآور شد: با این نتایج تیم‌های فولاد ماهان سپاهان و دانشگاه آزاد اسلامی راهی فینال شدند و تیم‌های شهرداری همدان و گاز مازندران برگزارکننده دیدار رده‌بندی بودند که در نهایت تیم فولاد ماهان سپاهان با نتیجه هفت بر سه پیروز شد و به عنوان قهرمانی ایستاد و تیم گاز مازندران با حساب 9 بر یک از سد شهرداری همدان گذشت و به عنوان سومی دست یافت.

شادمانی در پاسخ خبرنگار خبرگزاری فارس همدان مبنی بر آیا حمایت‌های لازم از این تیم توسط شهرداری همدان صورت گرفته یا خیر؟ یادآور شد: جا دارد از حسن محمدی مدیر عامل فهیم و ورزش‌دوست باشگاه شهرداری همدان تشکر ویژه کنم.

وی ادامه داد: با وجودی که در استان، مدیران برای ورزش بانوان جایگاهی خاصی قائل نیستند، ایشان نهایت همکاری را با تیم ووشو داشته و این موفقیت‌ها به پشتیبانی باشگاه شهرداری همدان محقق شده است.

سرمربی تیم ووشو بانوان شهرداری همدان با اشاره به بالا رفتن سطح کیفی مسابقات امسال در مقایسه با سال گذشته اذعان داشت: با توجه به بیشتر شدن تیم‌های شرکت در لیگ برتر امسال قهرمانان و ملی‌پوشان در تمام تیم‌ها پخش شده بودند و همین موضوع باعث شده بود تا دیدارهای جذابی در هر هفته رقم بخورد و این بر کیفیت این رقابت‌ها افزوده بود.

انتهای پیام/89020/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول