اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 40 داور

کلاس داوری ووشو در زنجان برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو استان زنجان از برگزاری کلاس داوری ووشو در بخش ساندا خبر داد و گفت: در این دوره از کلاس‌ها بیش از 40 نفر حضور داشتند.

کلاس داوری ووشو در زنجان برگزار شد

رامین موحد نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تأکید بر اینکه کلاس داوری مذکور مربوط به داوری درجه سه و اتقای سه به دو در بخش ساندا بود، اظهار داشت: خوشبختانه حضور تعداد کثیری از علاقه‌مندان به امر داوری در بخش ساندا باعث شد تا انگیزه مضاعفی برای برگزاری این دوره از کلاس‌ها پیدا کنیم که این نشان‌‌دهنده افزایش سطح داوری ووشو در بخش ساندا است.

وی با اشاره به اینکه کلاس داوری ساندا به صورت استانی و با حضور آقایان و بانوان از سراسر استان برگزار شد، ادامه داد: در این دوره از کلاس‌ها که دو روز به طول انجامید، حاضرین در کلاس ضمن پشت سر گذاشتن آزمون عملی، در پایان کلاس‌ در آزمون کتبی نیز شرکت کردند.

رئیس هیئت ووشو استان زنجان با توجه به نتایج به دست آمده، این دوره از کلاس‌های داوری از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردار بود و در ارتقای دانش داوران ساندا و نیز افزایش تعداد داوران تأثیر بسزایی داشت.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر حدود 70 داور درجه یک، دو و سه در استان به امر قضاوت در طول برگزاری مسابقات مشغول‌ هستند، اظهار کرد: این در حالی است که با اهتمام به برگزاری چنین کلاس‌هایی می‌توان شاهد افزایش تعداد داوران ووشو و نیز ارتقای سطح دانش فنی آن‌ها بود.

موحدنیا گفت: این کلاس‌ها فرصت بسیار مناسبی است تا داوران با قوانین روز این رشته آشنا شده و بتوانند در رقابت‌های بین‌المللی عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

مربی تیم‌ملی ساندای جوانان با بیان اینکه اهتمام به امر داوری یکی از رویکردهای اصلی هیئت ووشو استان در سال‌های اخیر بوده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امر قضاوت در مسابقات از اهمیت بسزایی برخوردار است، از این رو سعی داریم با برگزاری کلاس‌های ارتقای داوری، سطح داوری استان را نیز همانند ورزشکاران افزایش داده و شاهد حضور داوران زنجانی در رقابت‌های مختلف باشیم.

انتهای پیام/2308‌/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول