اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ووشو استان قم خبر داد

آغاز رقابت ووشوکاران قمی در انتخابی تیم ملی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ووشو استان قم از آغاز رقابت ووشوکاران قمی در پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.

آغاز رقابت ووشوکاران قمی در انتخابی تیم ملی

مهدی ادیب‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از پایان رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده سنی جوانان که با کسب موفقیت چند ووشوکار قمی در به دست آوردن مدال‌های رنگارنگ از این رقابت‌ها همراه بود اکنون ووشوکاران بزرگسال قم به میدان می‌روند.

وی یادآور شد: دلیل اهمیت این رقابت‌ها به سبب این است که مسابقات ووشو بازی‌های کشورهای اسلامی که قرار است در کشور اندونزی برگزار شود و همچنین رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در کشور مالزی پیش روی ووشوکاران کشورمان قرار دارد.

دبیر هیئت ووشو استان قم افزود: در حالی که ووشوکاران قمی با تیمی کامل در اوزان مختلف با امید به کسب مدال و قرار گرفتن روی سکوهای اول تا سوم راهی پیکارهای قهرمانی کشور شده‌اند، آنها از امروز در کنار سایر مدعیان به مصاف حریفان می‌روند.

وی ابراز داشت: این در حالی است که مسابقات ووشوی قهرمانی کشور بزرگسالان انتخابی تیم ملی طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری به میزبانی تهران و با حضور چهره‌های شاخص کشور از استان‌های مختلف در مجموعه ورزشی شهید معتمدی برگزار می‌شود.

ادیب‌نژاد تصریح کرد: با توجه به اینکه فدراسیون ووشو به هر استان سهمیه مشخصی برای اعزام برترین‌های خود به پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی داده است، به همین دلیل 290 ووشوکار از امروز به مصاف هم می‌روند.

وی یادآور شد: مسابقات ووشو قهرمانی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و مطمئناً شاهد جدال نزدیکی بین مدعیان کسب عناوین اول تا سوم در اوزان مختلف خواهیم بود چون در پایان این رقابت‌ها برترین‌ها به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

دبیر هیئت ووشو استان قم اضافه کرد: مسابقات ووشوی قهرمانی کشور برای حضور در رقابت‌های جهانی مالزی از صبح امروز با شرکت 290 ووشوکار از 32 استان در ورزشگاه شهید معتمدی تهران آغاز شد.

وی با بیان اینکه ووشوکاران اعزامی قم از دل پیکارهای انتخابی استان و در پایان جدال مدعیان از باشگاه‌های مختلف ووشو قم گزینش شده‌اند افزود: به همین دلیل نسبت به موفقیت آنها در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو امید زیادی داریم.

ادیب‌نژاد از جدال مدعیان در دو بخش تالو و ساندا خبر داد و خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها در دو بخش تالو و ساندا انتخابی تیم ملی محسوب می‌شود و در بخش ساندا 190 ووشوکار و در بخش تالو 100 ووشوکار شرکت کرده‌اند.

رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان کشور (پسران) که حکم انتخابی تیم جوانان ایران را داشت از صبح روز جمعه با حضور 320 ووشوکار از 32 استان در دو بخش ساندا و تالو در مجموعه ورزشی معتمدی تهران آغاز شد و شنبه شب با قهرمانی تیم زنجان به پایان رسید.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول