اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور

کسب شش نشان رنگارنگ افتخار دیگر برای ووشوی قزوین

خبرگزاری فارس: ووشوکاران قزوینی در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور شش نشان رنگارنگ را به دست آوردند تا به نوعی اثبات کنند که این مدال‌ها حاصل آینده‌نگری مسئولان ووشوی استان قزوین بوده است.

کسب شش نشان رنگارنگ افتخار دیگر برای ووشوی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در جریان رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور که 10 روز قبل در تهران به انجام رسید، تیم ووشوی جوانان و بزرگسالان استان قزوین عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند که حاصل آن کسب دو عنوان قهرمانی، دو مقام نایب‌ قهرمانی و دو نشان سومی بود.

افتخار آفرینی ووشوکاران این استان در نخستین روز رقابت‌های قهرمانی ووشو جوانان کشور صورت گرفت‌، جایی که مهدی محمدی توانست در وزن 52- کیلوگرم و در بخش ساندا نخستین مدال با ارزش طلا را برای خود و استان قزوین به ارمغان آورد‌.

اما در روز دوم رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان کشور ووشوکاران استان به درخشش خود در رقابت‌های بخش ساندا ادامه دادند به طوری که علی بغدادی در وزن 75- کیلوگرم نشان نقره را از آن خود کرد و میلاد چگینی نیز در وزن 65- کیلوگرم عنوان سومی و مدال برنز را به دست آورد‌.

در این روز محمدرضا قارایی دیگر ووشوکار قزوینی با درخشش خود در بخش تالوی رقابت‌های ووشو قهرمانی جوانان کشور اجازه نداد که تیم ووشو استان در بخش تالو بی‌مدال بماند، به طوری که این ورزشکار ارزنده استان به ترتیب در بخش‌های تای چی چوان و تای چی چین موفق شد عناوین قهرمانی و سومی را به خود اختصاص دهد.

اگرچه رقابت‌های رده سنی جوانان ووشوی قهرمانی کشور با دریافت پنج مدال با ارزش از سوی ورزشکاران قزوینی پیگیری شد، اما در رده سنی بزرگسالان هم رضا سبحانی تیم ووشوی قزوین را در بخش ساندا صاحب عنوان نایب ‌قهرمانی و مدال با ارزش نقره کرد‌.

عملکرد ووشوکاران قزوینی حاضر در رقابت‌های قهرمانی کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان کشور از آنجا با ارزش تلقی می‌شود که این ورزشکاران با استفاده از همین نشان‌های رنگارنگ می‌توانند شانس خود را برای حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشورمان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان که به ترتیب در کشورهای فیلیپین و مالزی برگزار می‌شود را محک بزنند‌.

به هر حال نکته قابل تأمل در این است که ووشوکاران شایسته قزوینی عملکرد خوب و درخشانی را از خود در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور به نمایش گذاشتند که مسلما این نتیجه در سایه تلاش‌های آنان و هیئت ووشوی استان صورت گرفته است‌.

ووشوکاران قزوینی با توجه به اینکه باید از اردیبهشت ماه سال آینده در اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان و بزرگسالان کشورمان حضور پیدا کنند، نیاز است که با توجه به شرایط موجود از همه ظرفیت‌ها‌ی خود استفاده کنند تا بتوانند گام بزرگی را برای رسیدن به پیراهن با ارزش تیم ملی ووشوی کشورمان بردارند‌.

انتهای پیام/77004/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول