اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان مسابقات ووشو قهرمانی کشور

20 ورزشکار زنجانی به اردوی تیم‌ ملی ووشو دعوت شدند

خبرگزاری فارس: 20 ورزشکار زنجانی در پایان رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور، جواز حضور در اردوی انتخابی تیم‌ ملی را کسب کردند.

20 ورزشکار زنجانی به اردوی تیم‌ ملی ووشو دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسابقات ووشو قهرمانی بزرگسالان کشور، طی دو روز گذشته در ورزشگاه معتمدی تهران برگزار شد.

تیم ووشو زنجان که پیش از این موفق به کسب عنوان قهرمانی در رده‌های سنی شده بود، در رده سنی بزرگسالان هم موفق به کسب 2 مدال نقره و 2 نشان برنز شد.

در پایان این رقابت‌ها حضور 20 ورزشکار زنجانی در اردوهای مختلف تیم ملی قطعی شد.

فرشید انواری، امین نوری، جواد کرمی، محسن بابایی، امیر اسماعیلی، علی بختیاری، محسن محمدسیفی و رضا سبحانی ورزشکارانی هستند که در بخش ساندا به اردوی انتخابی تیم‌ملی دعوت شدند.

محمدمهدی رستمخانی، مهدی شامی، محمد حسینی، رضا اشرفی، حسام فرضی، کوروش حیدری، توحید هدایت‌پور، امیرحسین سلطانی، محمدرضا قشمی، مجید حسنلو، مهدی محمدی و حامد رضایی به اردوی انتخابی تیم‌ ملی در بخش تالو دعوت شدند.

شایان ذکر است، نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی، در صورت انتخاب شدن، به رقابت‌های آسیایی فیلیپین اعزام می‌شوند.

تیم ووشو بزرگسالان زنجان بعد از قهرمانی تیم جوانان در رقابت‌های انتخابی تیم‌ ملی توانست به 2 مدال نقره و 2 نشان برنز دست یابد.

در بخش ساندا و در وزن منهای 70 کیلوگرم امیر اسماعیلی در دیدار فینال این وزن مغلوب حریف خود شد و به نشان نقره بسنده کرد.

در وزن منهای 75 کیلوگرم محسن بابایی با قرار گرفتن بر سکوی سوم، مدال برنز را از آن خود کرد.

همچنین در بخش تالو، میثم امانی با اجرای فرم "چانگ‌چوان" صاحب مدال نقره شد و در فرم "جین‌شو" نیز نشان برنز را از آن خود کرد تا تیم ووشو بزرگسالان زنجان با کسب 2 مدال نقره و 2 نشان برنز به کار خود پایان دهد.

در این دوره از رقابت‌ها نیز همانند مسابقات رده‌های سنی، چندین ورزشکار زنجانی در قالب سایر تیم‌ها به مصاف حریفان خود رفته بودند که در نهایت، رضا سبحانی که سابقه حضور در تیم‌ ملی را نیز دارد توانست به مدال نقره در بخش ساندا دست یابد.

در بخش تالو نیز هادی محمدی با اجرای فرم "گوئن‌شو" موفق به کسب نشان نقره شد تا در مجموع، تیم ووشو بزرگسالان زنجان به 4 نقره و 2 برنز دست یافته و در پایان این مسابقات، شاهد دعوت از 20 ووشوکار زنجانی در اردو‌های انتخابی تیم‌‌ ملی باشیم.

انتهای پیام/73004/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول