اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ورزش زنجان در سالی که گذشت

بازی‌های به‌یادماندنی تیم بستکبال همیاری زنجان در لیگ برتر

خبرگزاری فارس: بازی‌های پرشور و در عین حال پر نوسان تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان ورزش این استان را سر ذوق آورد، هر چند در پایان نتوانست به جمع چهار تیم برتر لیگ صعود کند.

بازی‌های به‌یادماندنی تیم بستکبال همیاری زنجان در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ورزش استان زنجان طی سال گذشته با ادامه حضور تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان در لیگ برتر جان تازه‌ای به خود گرفت.

*بازی‌های پرنوسان تیم بسکتبال همیاری

مسئولان تیم همیاری شهرداری زنجان که موفق به ثبت فعالیت باشگاهی با همین عنوان شده‌اند، در همان آغاز با در نظر گرفتن اعتبار قابل توجه اقدام به جذب بازیکنان طراز اول کرده و تدارک ویژه‌ای را برای قرار گرفتن این تیم در بین چهار تیم برتر لیگ دیده بودند.

تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان در لیگ برتر بازی‌های پر نوسانی را انجام داده و در نهایت هم با شکست در دو بازی رفت و برگشت مقابل تیم شهرداری گرگان از صعود به جمع چهار تیم لیگ برتر بازماند.

*مجامع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی برگزار شد

مجمع انتخاباتی رئیس هیئت فوتبال استان زنجان طی سال گذشته برگزار و فریدون اصفهانیان که عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و همچنین رئیس کمیته داوران است، بار دیگر به ریاست این هیئت انتخاب شد.

فوتبال زنجان که وارد طرح آسیا ویژن شده است سعی در اجرای مراحل مختلف این طرح در استان دارد، گویا اجرای کامل آن به ویژه در بخش باشگاهی با مشکلاتی روبه‌رو است.

دیگر هیئت‌های ورزشی استان زنجان هم طی سال گذشته اقدام به برگزاری مجامع انتخاباتی خود کردند که از جمله آنها انتخابات هیئت‌های هاکی بود که در آن اعظم فضلی به ریاست این هیئت انتخاب شد.

کاراته، بدمینتون، ووشو و تکواندو، ووشو و ورزش‌های سه‌گانه از جمله رشته‌هایی بودند که طی سال‌جاری اقدام به برگزاری مجمع انتخاباتی کرده و روسای خود را شناختند.

*بدمینتون هنوز با سرپرستی اداره می‌شود

در بین رشته‌های ورزشی که مجمع انتخاباتی برگزار کردند، بدمینتون تنها رشته‌ای است که با وجود برگزاری دو مجمع انتخاباتی هنوز به صورت سرپرستی اداره می‌شود، چراکه مجمع هنوز موفق به انتخاب رئیس نشده است.

در دور نخست مجمع انتخاباتی اعضای مجمع به مرتضی ولی دروی رای ندادند و در دور دوم هم رای‌ها در دو نوبت بین مرتضی ولی‌دروی و سجاد نباتچیان به صورت مساوی تقسیم و انتخابات به زمان دیگری موکول شد.

*میزبانی جام پارس

میزبانی زنجان از مسابقات ووشوی جام پارس از موفقیت‌های ورزشی محسوب می‌شود به ویژه اینکه این میزبانی با قهرمانی تیم زنجان همراه شد.

طی سال گذشته ورزش زنجان میزبانی برخی از اردوهای تیم ملی را هم بر عهده گرفت که تیم‌های ملی ووشو، واترپلو، کاراته، سه‌گانه و بدمینتون از جمله آن‌ها بود.

*استقبال مردم از همایش‌های پیاده‌روی

زنجان که به پایتخت پیاده‌روی کشور مشهور است در سال‌جاری دو همایش برگزار کرد که هر دوی آن‌ها از شبکه سه سیما به صورت مستقیم پخش شد.

همایش‌های پیاده‌روی روز اول اردیبهشت و 14 مهر ماه در سطح استان زنجان بودند که به ترتیب در شهرهای خرم‌دره و زنجان برگزار شدند که به مانند همیشه با استقبال مردم مواجه شدند.

*مصوبه حمایت بخش خصوصی از ورزش

طی سال گذشته جلساتی برای ارائه راه‌حل در مورد ورود و حمایت بخش خصوصی از ورزش استان زنجان برگزار شد.

در آخرین جلسه‌ای که با حضور مسئولان استان و شرکت‌های سرب و روی برگزار شد، مصوبه‌ای به تصویب رسید که بر اساس آن دو درصد از درآمدهای این شرکت‌ها برای حمایت از ورزش هزینه شود.

===========

گزارش از سهیلا محمدی

انتهای پیام/73004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول