اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان خبر داد

رضایت 78 درصدی مردم از نظام اداری استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان گفت: میزان رضایت مردم طی سال‌جاری از نظام اداری استان زنجان 78 درصد اعلام شده است.

رضایت 78 درصدی مردم از نظام اداری استان زنجان

بهرام جلیل‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طرح سنجش میزان رضایت‌مندی مراجعین از خدمات دستگاه‌های دولتی در استان زنجان اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه شناسایی مشکلات از نظر ارباب رجوع، ریشه‌یابی مشکلات و تجزیه و تحلیل، اصلاح و بهبود ارائه خدمات به مردم و افزایش رضایت مردم از نظام اداری از مهمترین اهداف اجرای طرح سنجش رضایت در استان زنجان به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: این طرح به صورت تکمیل پرسش‌نامه اجرا شده است.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان با بیان اینکه جمعیت نمونه آماری طرح سنجش رضایت در استان زنجان 7 هزار و 129 نفر بوده است، اضافه کرد: این پرسش‌نامه‌ها در 49 دستگاه اجرایی که ارباب رجوع بیشتری دارند، توزیع شده است.

وی با تاکید بر اینکه 71 درصد از پاسخگویان به پرسش‌نامه‌های طرح سنجش مرد و 29 درصد زن بوده است، تصریح کرد: کاهش مراجعه مردم به دستگاه‌های اجرایی یکی از نتایج مهم طرح سنجش رضایت در استان زنجان بوده است.

*فرایند کار در دستگاه‌های اجرایی زنجان

جلیل‌خانی با اشاره به اینکه فرایندهای کار در دستگاه‌های اجرایی استان زنجان طولانی است، ادامه داد: 72.7 درصد از بهبود خدمات دولتی در آینده خوش‌بین بودند.

وی با بیان اینکه پرسش‌نامه طرح سنجش رضایت مردم از دستگاه‌های اجرایی در استان زنجان شامل چهار بخش می‌شود، یادآور شد: این بخش‌ها شامل اطلاع‌رسانی، اعتماد مراجعان، نحوه رفتار با ارباب رجوع و فضا و تجهیزات فیزیکی می‌شود.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان با اشاره به اینکه درصد رضایت مردم از اطلاع‌رسانی 77.2 درصد اعلام شده است، تصریح کرد: درصد رضایت مردم از نحوه رفتار با ارباب رجوع 80.4 درصد و میزان رضایت از فضا و تجهیزات فیزیکی 78.2 درصد بوده است.

*رضایت 83 درصدی مردم خرم‌دره از عملکرد ادارات

وی با بیان اینکه میزان رضایت مردم شهرستان خرم‌دره از عملکرد دستگاه‌های اجرایی 83 درصد اعلام شده است، ادامه داد: بیشترین رضایت مردم از عملکرد دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان اعلام شده است.

انتهای پیام/73006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول