اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال‌جاری صورت گرفت

اشتغالزایی 2 هزار نفر در شهرک‏های صنعتی استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: در سال‌جاری برای بیش از 2 هزار نفر در شهرک‏های صنعتی استان اشتغالزایی شد.

اشتغالزایی 2 هزار نفر در شهرک‏های صنعتی استان زنجان

علی اصحابی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: رونق واحدهای صنعتی استان در شهرک‏های صنعتی موجب اشتغالزایی بیش از پیش خواهد شد.

وی بر اهمیت رونق شهرک‏های صنعتی استان اشاره کرد و افزود: با رونق و توسعه واحدهای صنعتی در شهرک‏های صنعتی استان اشتغالزایی مناسبی صورت می‏گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 13 شهرک صنعتی در استان فعال است، یادآور شد: وضعیت امکاناتی شهرک‏های صنعتی مناسب است.

وی به شعار سال اشاره کرد و گفت: در راستای تحقق شعار سال از کار و سرمایه ایرانی در استان زنجان حمایت شده است.

اصحابی جذب سرمایه‏گذاران به استان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: در راستای جذب سرمایه‏گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه‏گذاری در شهرک‏های صنعتی اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان به واگذاری مدیریت شهرک‏های صنعتی اشاره کرد و اظهار داشت: واگذاری مدیریت شهرک‏ها به اعضای هیئت‌مدیره در دستور کار قرار دارد.

وی واگذاری مدیریت شهرک‏ها به اعضای هیئت مدیره را از سیاست‏های کشوری عنوان کرد و یادآور شد: در استان زنجان این موضوع به شکل جدی صورت گرفته است.

اصحابی تعهد استان زنجان را یادآور شد و ادامه داد: استان زنجان در این راستا 20 درصد از تعهدات خود بالاتر عمل کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با تاکید بر اتخاذ سیاست‏های تشویقی برای جذب سرمایه‏گذاران، خاطرنشان کرد: در سال‏های اخیر اقدامات مناسبی در این راستا صورت گرفته است.

وی به توجه مدیریت استان به موضوع تولید در استان اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه حمایت‏های مدیریت استان موجب توسعه واحدهای صنعتی در سال‏های اخیر شده است.

اصحابی استان زنجان را از استان‏های موفق در جذب سرمایه در کشور عنوان کرد و اظهار داشت: اقدامات مناسبی در جذب سرمایه صورت گرفته است که باید ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول