اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان خبر داد

اقدامات موثر استان زنجان در زمینه رفع تصرف از اراضی ملی

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: رفع تصرف از اراضی منابع طبیعی و ملی از اقدامات تاثیرگذار استان محسوب می‌شود.

اقدامات موثر استان زنجان در زمینه رفع تصرف از اراضی ملی

سعید عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: صیانت و حفاظت از منابع طبیعی از برنامه‌های مهم استان زنجان محسوب می‌شود.

وی بر ضرورت حفاظت از منابع طبیعی تاکید کرد و افزود: باید برنامه‌ریزی‌های اصولی و هدفمند برای حفاظت از منابع طبیعی انجام شود.

توسعه پایدار از برنامه‌های زنجان است

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به اقدامات دولت به منظور صیانت و نگهداری از منابع طبیعی تصریح کرد: دولت به منظور توسعه پایدار جامعه اقدامات لازم را در این زمینه انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه استفاده اصولی از منابع طبیعی در برنامه‌های چشم‌انداز نظام اسلامی مورد توجه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: تصویب آئین‌نامه‌های مختلف اجرایی از برنامه‌های دولت در این زمینه است.

برگزاری کمیسیون‌های تخصصی برای صیانت از منابع طبیعی

عباسی از برگزاری کمیسیون‌های مختلف تخصصی به منظور صیانت از منابع طبیعی و ملی خبر داد و گفت: اقدامات دولت در این کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در استان زنجان اقدامات مطلوبی از سوی اداره کل منابع طبیعی در زمینه حفاظت از منابع طبیعی انجام شده است، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های مختلف در این زمینه در دستور کار استان قرار دارد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به اقدامات اداره کل منابع طبیعی استان زنجان در دو سال اخیر خاطرنشان کرد: رفع تصرف از اراضی منابع طبیعی و ملی از اقدامات تاثیرگذار استان محسوب می‌شود.

وی بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ منابع طبیعی تاکید کرد و افزود: باید برای حفظ و نگهداری از منابع طبیعی اقدامات گسترده‌ای انجام شود.

 

عباسی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حفاظت از منابع طبیعی افزود: باید این تاکیدات مورد توجه استان باشد.

انتهای پیام/73003/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول