اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت عید نوروز صورت می‎گیرد

برگزاری نمایشگاه آثار هنری در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نمایشگاه آثار هنری در استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه آثار هنری در استان زنجان

محمد ذوالقدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: سفره هفت‌سین در همه فرهنگسراهای استان زنجان با روش خلاقانه‌ای توسط هنرمندان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت ایام عید نوروز موسیقی سنتی در استان زنجان اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: این مراسم با هماهنگی سایر اداره‌ها، مراکز فرهنگی و تاریخی برگزار می‌شود.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه نمایشگاه آثار جشنواره «نوروز زادگان من» در استان زنجان برگزار می‌شود، اضافه کرد: آثار راه یافته به مرحله داوری این جشنواره در قالب نمایشگاهی در شهرستان خدابنده و در گالری اشراق به نمایش عموم گذاشته می‌شود.

*توزیع بسته‌های فرهنگی به مسافران نوروزی

وی با اشاره به اینکه همزمان با عید نوروز بسته‌های مختلف فرهنگی به مسافران ورودی به استان زنجان توزیع می‌شود، تصریح کرد: کتاب‌هایی را در اختیار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان قرار داده‌ایم که این کتاب‌ها به مسافران نوروزی اهدا می‌شود.

ذوالقدر از برگزاری نمایشگاه‌های هنری در نگارخانه‌های استان زنجان خبر داد و افزود: درصدد هستیم آثار هنرمندان در همه نگارخانه‌ها ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه بنر تبریک سال نو و شعار سال در فرهنگسراها نصب می‌شود، ادامه داد: آثار هنرمندان استان زنجان که در مسابقات و جشنواره‎های مختلف حضور داشته‌اند در این بنرها استفاده می‌شود.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های مختلفی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برای ایام عید صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان برنامه‌های ویژه‎ای را برای تحویل سال نو برنامه‌ریزی کرده‌اند.

انتهای پیام/73006/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول