اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رای حداکثری اعضای مجمع انتخاباتی

علی بیگدلی رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان شد

خبرگزاری فارس: علی بیگدلی با رای حداکثری اعضای مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان انتخاب شد.

علی بیگدلی رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی بیگدلی عصر امروز در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان با اشاره به اینکه توان قول بیشتر از تواناییش را ندارد، اظهار داشت: هر آنچه که در توان دارد برای پیشرفت این رشته ورزشی در سطح استان انجام خواهد داد.

*تاسیس پایگاه استعداد‌یابی

وی بر لزوم تاسیس پایگاه استعداد‌یابی ورزش‌های سه‌گانه در استان زنجان تاکید کرد و گفت: با توجه به قول بسیج در ایجاد 100 پایگاه قهرمانی در کشور می‌توان برای این ورزش هم اقداماتی انجام داد.

رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان با بیان اینکه چهار پایگاه از مجموع پایگاه‌های مورد نظر بسیج در استان زنجان دایر می‌شود، تصریح کرد: می‌توان از الگوی موفق پایگاه قهرمانی ووشو در استان زنجان استفاده کرد.

وی به اشاره به موفقیت‌های کسب شده توسط پایگاه قهرمانی ووشو در استان زنجان اضافه کرد: با توجه به همراه شدن ایجاد پایگاه قهرمانی با حضور یک تیم جوانان در لیگ‌های کشوری، ایجاد پایگاه قهرمانی برای ورزش‌های سه‌گانه هم مفید خواهد بود.

*هزینه 50 میلیونی برای ووشو

بیگدلی به هزینه انجام شده در ورزش ووشو اشاره کرد و افزود: تیم جوانان این پایگاه موفق به کسب عنوان قهرمانی کشوری شده است.

وی بر لزوم تربیت مربی و داور بین‌المللی به همراه پرورش قهرمانان در رشته‌های مختلف تاکید کرد و افزود: باید زمینه حضور داوران را در میادین فراهم کرد تا در واقع به ورزشکاران این رشته‌ها کمک شود.

*توسعه ورزش نیازمند همراهی آموزش و پرورش

رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان گسترش ورزش سه‌گانه را نیازمند همراهی آموزش و پرورش دانست و ادامه داد: پیشرفت امور ورزش به کمک آموزش و پرورش نیاز مبرم دارد.

*افتتاح 44 سالن در سال 92

وی از افتتاح 44 سالن در سال آینده توسط بسیج در اقصی نقاط کشور خبر داد و گفت: این سالن‌ها برای توسعه ورزش استان در اختیار افراد از جمله بسیجیان قرار می‌گیرد.

بیگدلی با اشاره به عدم پرداخت مطالبات قهرمانان اضافه کرد: به محض دریافت اعتبارات از شهرداری مطالبات این قهرمانان پرداخت می‌شود.

شایان ذکر است، علی بیگدلی مسئولیت تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی استان زنجان را بر عهده دارد.

انتهای پیام/73004/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول