اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان خبر داد

اجرای 7 هزار برنامه فرهنگی توسط بسیج استان زنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی از آغاز سال‌جاری اظهار داشت: در این راستا بسیج 7 هزار و 164 برنامه اجرا کرده است.

اجرای 7 هزار برنامه فرهنگی توسط بسیج استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان با اشاره به متنوع بودن برنامه‌های فرهنگی بسیج اظهار داشت: یک‌هزار و 300 برنامه از این مجموع برنامه مربوط به دفاع مقدس بوده است.

*حضور 100 هزار نفری در بازنمایی عملیات والفجر 8

وی بازنمایی عملیات والفجر 8 را یکی از اقدامات قابل توجه عنوان و اضافه کرد: این برنامه در برخی شب‌ها با حضور 100 هزار نفر برگزار شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان از اجرای برنامه‌های فرهنگی در دهه فجر خبر داد و اضافه کرد: بسیج در این ایام بیش از یک‌هزار و 400 برنامه اجرا کرده است.

*اجرای 990 برنامه برای کاروان‌های راهیان نور

وی به اعزام زائران به مناطق جنگی اشاره و تصریح کرد: بسیج 990 برنامه فرهنگی برای این زائران برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.

کرمی تعداد برنامه‌های اجرا شده در سالگرد ارتحال امام راحل توسط بسیج را 85 مورد عنوان کرد و گفت: 7 هزار زائر هم در این راستا به مرقد امام اعزام شده است.

وی از برگزاری جلسات روشنگری در رابطه با اقتصاد مقاومتی خبر داد و افزود: 983 برنامه در این مورد برگزار شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان از برگزاری 130 یادواره برای شهدا خبر داد و افزود: در روز جهانی قدس هم 74 برنامه اجرا شده است.

وی تعداد برنامه‌های دهه ولایت را 503 برنامه اعلام و اضافه کرد: بسیج 215 برنامه هم در مورد 9 دی اجرا کرده است.

سردار کرمی به اجرای برنامه در دهه کرامت اشاره و اضافه کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا در طول سال انجام شده و ادامه‌ می‌یابد.

وی برقراری ایستگاه‌های صلواتی، اعزام به اردوهای مشهد، غبارروبی مزار شهدا را از دیگر برنامه‌های فرهنگی انجام شده از آغاز سال‌جاری تاکنون توسط بسیج در سطح استان اعلام کرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان برنامه‌های هفتگی حلقه‌های صالحین را جدا از برنامه‌های فرهنگی گزارش شده اعلام و اضافه کرد: بسیج برنامه‌های رزمی خود را به صورت روتین اجرا می‌کند.

*برنامه‌ریزی برای اعزام 11 هزار نفر به مناطق جنگی

وی از برنامه موجود برای اعزام 11 هزار نفر به مناطق جنگی خبر داد و گفت: این اعزام‌ها با حمایت استانداری زنجان انجام می‌شود.

انتهای پیام/73004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول