اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی دانشگاه پیام‌نور واحد خرم‌دره

مرحله استانی مسابقات قرآن کریم زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور واحد خرم‌دره از برگزاری مرحله استانی هفدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه پیام‌نور در واحد خرم‌دره خبر داد.

مرحله استانی مسابقات قرآن کریم زنجان برگزار می‌شود

محمود شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: شرکت‌کنندگان در این مسابقات، روز 21 اسفندماه جاری در فرهنگسرای امام خمینی شهر خرم‌دره و در دو بخش خواهران و برادران به رقابت می‌پردازند.

وی یادآور شد: مسابقات و مراسم افتتاحیه در نوبت صبح و مراسم اختتامیه نیز عصر همان روز برگزار می‌شود و از نفرات برگزیده با حضور مسئولان استانی و شهرستان خرم‌دره تجلیل می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور واحد خرم‌دره با اشاره به اینکه واحد خرم‌دره برای نخستین بار میزبان این مسابقات است، تصریح کرد: مسابقات سراسری قرآن و عترت با حضور 72 نفر شامل 36 خواهر و برادر در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت دعا، مداحی و در رشته حفظ، شامل حفظ پنج، 10، 20 ،30 و حفظ جزء 30 قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در سه بخش دانشجویان، اساتید و کارکنان و با حضور شرکت‌کنندگانی از 9 مرکز و واحد استان برگزار می‌شود، ادامه داد: آثار پژوهشی، ادبی و هنری این مسابقات نیز برای شرکت در مرحله کشوری دانشگاه‌های پیام‌نور کشور در استان خوزستان در این روز معرفی می‌شوند.

شعبانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در برگزاری بهتر مسابقات سراسری قرآن و عترت، عنوان کرد: تشکیل کمیته‌های مختلف با حضور اساتید توانمند، برگزاری نشست‌های تخصصی کمیته‌ها با شرکت‌کنندگان و عوامل اجرایی سنوات گذشته، هماهنگی برای محل برگزاری مسابقات از جمله اقدامات واحد خرم‌دره است.

وی ادامه داد: ستاد دانشگاه پیام‌نور استان زنجان، دفتر امام جمعه و فرمانداری شهرستان خرم‌دره در برگزاری مسابقات قرآن و عترت با دانشگاه پیام‌نور واحد خرم‌دره همکاری دارند.

گفتنی است، واحد خرم‌دره پیش از این، اجرای موفق همایش تجلیل از خیرین، برگزاری نمایشگاه تولید ملی و کسب رتبه نخست جشنواره شهید رجایی در سال گذشته را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/73004/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول