اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

مجوز انتشار 22 نشریه در استان زنجان صادر شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به نقش‌آفرینی مطبوعات در عرصه انتخابات اشاره و اضافه کرد: در سال‌جاری مجوز انتشار 22 نشریه در استان زنجان صادر شده است.

مجوز انتشار 22 نشریه در استان زنجان صادر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی سهندی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان با اشاره به پیگیری مصوبات این شورا اظهار داشت: بومی‌گزینی دانشگاه‌های استان در حال پیگیری است که گزارش‌های آن در جلسات آتی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به دستورالعمل موجود در مورد رصد فعالیت‌های قرآنی در سطح استان افزود: ارگان‌ها باید اقدامات خود را در این رابطه جمع‌آوری و ارائه دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از ابلاغ دستورالعمل برای پیگیری عرفان‌های نوظهور در شورای فرهنگ عمومی استان‌ها خبر داد و گفت: این گزارش‌ها بعد از جمع‌بندی در شورای فرهنگ عمومی استان‌ها باید به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شود.

*برگزار همایش آیت‌الله چرزه‌ای موجب خرسندی مردم طارم شد

وی به برگزاری همایش بزرگداشت آیت‌الله چرزه‌ای در طارم اشاره و تصریح کرد: تخصیص بودجه و وقت برای این همایش موجبات خرسندی مردم آن منطقه را فراهم کرده است.

*لزوم برنامه‌ریزی برای حضور گسترده مردم در انتخابات

سهندی در بخش دیگری از سخنان خود انتخابات را عرصه مقابله دشمنان با نظام جمهوری اسلامی اعلام و تصریح کرد:‌ باید برای حضور مردم در عرصه انتخابات برنامه‌ریزی درستی انجام شود.

وی به نقش‌آفرینی مطبوعات در عرصه انتخابات اشاره و اضافه کرد: سال گذشته مجوز انتشار 22 نشریه در استان زنجان صادر شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برخی از مجوزهای صادر شده برای انتشار مطبوعات علمی بوده است، ادامه داد: 10 نشریه هم طی این مدت وارد عرصه سیاسی- اجتماعی شده است.

وی نقطه اوج اقدامات نشریات مجوز کسب کرده را 9 دی اعلام کرد و گفت: این نشریات مطالب قابل توجه و تأمل‌برانگیزی را در 9 دی منتشر کردند.

*زنجان فضای سیاسی آرامی دارد

سهندی به بالانس ایجاد شده در عرصه مطبوعات استان زنجان اشاره و اضافه کرد: مدیران باید به عرصه مطبوعات وارد و ضمن ارائه عملکردها به تلطیف امور کمک کنند.

وی فضای سیاسی- اجتماعی استان زنجان را آرام توصیف و اضافه کرد: باید با ادامه روند کنونی، انتخابات آبرومندانه‌ای را برگزار کنیم.

انتهای پیام/73004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول