اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بیش از 330 دانش‌آموز

برنامه «شهر مینودری» در قزوین آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: برنامه شهر مینودری به همت کمیته فرهنگ شهروندی و اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با حضور بیش از 330 دانش‌آموز آغاز به کار کرد.

برنامه «شهر مینودری» در قزوین آغاز به کار کرد

مهدی کوزه‌گرها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در این برنامه که سرآغازی برای اجرای هرچه بیشتر برنامه‌های شهر مینودری با موضوع فرهنگ شهروندی محسوب می‌شود بیش از 330 نفر از دانش‌آموزان و مربیان دبستان دخترانه صدیقه رودباریان حضور داشتند.

وی در رابطه با برنامه‌های به اجرا درآمده توضیح داد: موضوعاتی شامل حفظ محیط زیست و فضای سبز شهری، توجه به اهمیت بازیافت و تفکیک زباله از مبدأ در قالب شعر، نمایش عروسکی، ترانه و مسابقه برای دانش‌آموزان به اجرا درآمد.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین عنوان کرد: شهر مینودری قصد دارد در مرحله نخست 25 مدرسه مقطع ابتدایی سطح شهر، فرهنگ شهروندی را به کودکان و نوجوانان آموزش دهد.

کوزه‌گرها یادآور شد: این برنامه در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هم‌زمان با 22 و 23 اسفند ماه در دو دبستان دیگر نیز به اجرا در خواهد آمد.

گفتنی است با اجرای برنامه شهر مینودری تا پایان سال جاری، بیش از یک هزار دانش‌آموز مقطع ابتدایی شهر قزوین به صورت مستقیم زیر پوشش آموزش‌های مؤثر شهروندی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/2667/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول