اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز صورت می‌گیرد

تولید و پخش ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی گفت: شبکه اترک استان با تولید و پخش پنج ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی در ایام نوروز همراه مردم ایران اسلامی خواهد بود.

تولید و پخش ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی، احمد مهدوی اظهار کرد: در ایام نوروز 92 شبکه اترک در واحد صدا  سه ویژه برنامه رادیویی و در حوزه سیما دو ویژه برنامه تلویزیونی تولید و پخش می‌کند.

وی افزود: هم استانی‌ها می‌توانند سال جدید خود را با برنامه بهارانه در صدا و هفت‌سین در سیما آغاز و تحویل کنند.

مهدوی تصریح کرد: بهارانه نام برنامه رادیویی است که هنگام تحویل سال نو به صورت زنده از ساعت 12 تا 16 از صدای شبکه اترک پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی اظهار کرد: تهیه‌کنندگی این برنامه بر عهده خیرالنساء احمدی است و گویندگان ویژه برنامه را عفتی و رضوانی و اسکندری تشکیل می‌دهند.

وی گفت: همچنین با اشاره به دیگر برنامه‌های رادیویی گفت: شهروندان هم استانی می‌توانند در نخستین روزهای سال جدید شنونده نسیم نوروزی باشند.

مهدوی اظهار کرد: نسیم نوروزی نام ویژه برنامه رادیویی است که به صورت زنده از ساعت 10  تا  12 روزهای 29 اسفند تا 13 فروردین 92 از صدای شبکه اترک پخش می‌شود.

وی تصریح کرد: تهیه‌کنندگی این برنامه بر عهده خیرالنساء احمدی و طبری است و گویندگان ویژه برنامه را محمدی و صادقی و رضوانی و اسکندری تشکیل می‌دهند.

گزارشگران این ویژه برنامه نیز یزدانی، ولی‌زاده و ضرغامی هستند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی گفت: شهروندان هم استانی و مسافران نوروزی همچنین می‌توانند در نخستین روزهای سال جدید شنونده صدای خوش قاصد بهار در رادیو خراسان شمالی باشند.

وی اظهار کرد: قاصد بهار نام ویژه برنامه رادیویی است که به صورت زنده از ساعت 17 تا 19 روزهای 29 اسفند تا 13 فروردین 92 از صدای شبکه اترک پخش خواهد شد .

مهدوی اظهار کرد: این برنامه زنده رادیویی با توجه به آغاز سال نو و شروع فصلی جدید و ایام نوروز با رویکرد آگاهی بخشی سعی دارد مسافران و زائران حاضر در استان را با فرهنگ غنی بومی و محلی مربوط به عید نوروز بیش از پیش آشنا کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی گفت: تهیه‌کنندگی این برنامه بر عهده مریم سلمانی طبری، زهرا تیمورزاده و فرشاد متقی و آرش ضرغامی است و گویندگان ویژه برنامه نیز محمدی و احمدی و رضوانی و اسکندری هستند.

وی تصریح کرد: گزارشگران این ویژه برنامه نیز یزدانی، قدوسی، محمدی و ضرغامی هستند و نویسندگی آن را نیز طبری و مریم نیازی بر عهده دارند.

مهدوی در ادامه درباره ویژه برنامه تلویزیونی هفت‌سین اترک هم گفت: این ویژه برنامه به مناسبت تحویل سال 92 با محوریت سرگرمی و اطلاع رسانی و با توجه به فرهنگ نوروز در بین اقوام خراسان شمالی طراحی و تولید شده است.

وی اضافه کرد: از جمله آیتم‌های این برنامه می‌توان به مباحث مجری کارشناس، موسیقی زنده، پیام مسئولان کشوری و استانی، مسابقه، استان گردی و آشنایی با آداب و رسوم مردمان استان خراسان شمالی در فصل بهار اشاره کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی گفت: ویژه برنامه تلویزیونی هفت‌سین اترک از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 30 اسفند ماه آغاز و تا ساعتی پس از تحویل سال ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: تهیه‌کنندگی ویژه برنامه تحویل سال در سیمای استان را مجتبی فروزانفر از تهیه کنندگان خوب شبکه اترک بر عهده دارد و دیگر عوامل این برنامه تلویزیونی غلام‌رضا هدایتی وحید به عنوان دستیار تهیه، تصویربرداران: علی سبحانی و حسن بهادری، تدوین گر: آذر نظری، کارگردان: مجتبی تدبری و محمدتقی علی آبادی هستند.

وی تصریح کرد: اجرای ویژه برنامه تلویزیونی هفت‌سین اترک نیز علی رضوانی، آرش ضرغامی، احمد قدوسی، محمدرضا کارخاه، محمد ولیزاده، ضحی بنائیان، زهرا محمدی، سمیه کوهستانی، اعظم صادقی و زینب باقری است.

مهدوی از دیگر برنامه‌های تلویزیونی شبکه اترک در ایام نوروز را شب‌های اترک نوروز برشمرد و افزود: این برنامه اجتماعی، فرهنگی دارای آیتم‌هایی نظیر هم‌سفر بهار، خاطره‌ها، گزارش‌های مردمی، مسابقه، گزارش ویژه ( که در برگیرنده اتفاقات روزمره در جامعه است ) دید و بازدید و دعوت از میهمانان و کارشناسان است.

وی تهیه کننده ویژه برنامه شب‌های اترک در ایام نوروز محسن سرداریان عنوان کرد و گفت: دستیار تهیه این برنامه رضا اسماعیلی، تصویربرداران عباس کیانپور، رضا اسماعیلی، حسین بهادری و ایمان بدری هستند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی با بیان اینکه تدوین گران شب‌های اترک نوروزی هم حسین بهادری، ایمان بدری و محمدتقی علی‌آبادی هستند، افزود: کارگردانی بر عهده محمدتقی علی‌آبادی بوده و مجریان برنامه هم علی رضوانی، آرش ضرغامی هستند .

وی اظهار کرد: ساخت موسیقی آرم بر عهده امیر بدیعی و مجتبی ابوالقاسم‌پور بوده و طراحی و اجرای دکور را نیز جعفری، امین الشریعه انجام داده اند.

مهدوی تصریح کرد: شماره پیامک 30000662 و شماره‌های پیغامگیر 162 برای بجنورد و 2209000-0584 برای سایر مردم استان و کشور آماده در یافت نظرات مردم درباره برنامه‌های نوروزی شبکه اترک است.

انتهای پیام/63001/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول