اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هجدهم تا بیست و چهارم فروردین ماه صورت می‌گیرد

برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی در هفته سلامت سال 92

خبرگزاری فارس: برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی در هفته سلامت سال 92 تشریح شد.

برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی در هفته سلامت سال 92

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، با توجه به در پیش بودن هفته سلامت از تاریخ هجدهم تا بیست و چهارم فروردین ماه و نام‌گذاری این هفته در سال 92 با‌عنوان «فشار خون را جدی بگیریم»، برنامه‌هایی توسط اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی تدوین و اجرایی می‌شود.

ارائه ویزیت رایگان در محل برگزاری نماز جمعه در سراسرکشور شانزدهم فروردین ماه 92، ارائه ویزیت رایگان و کنترل فشارخون خانواده معظم شهداء در هر محله در سراسر کشور، ارائه ویزیت رایگان و کنترل فشار خون در مطب پزشکان بسیجی در سراسر کشور، ارائه سخنرانی آموزشی درخصوص کنترل فشار خون و تأثیرآن در ایجاد بیماری‌های قلب و عروقی و تأثیر نمک بر فشار خون، تأثیر ورزش بر فشار خون و ... بعد از نماز جماعت در مساجد و پایگاه‌های بسیج در سراسر کشور (در طول هفته سلامت) و صعود پزشکان و پیراپزشکان به یکی از قلل مرتفع استان مربوطه از جمله برنامه‌های این هفته است.

همچنین بسیج جامعه پزشکی در نماز جمعه تهران آمادگی ارائه خدمات درمانی رایگان و کنترل فشار خون توسط دو پایگاه در محل مصلای تهران را دارد و با همکاری وزارت بهداشت آماده ارائه خدمات دندانپزشکی در مصلای تهران است.

انتهای پیام/2462/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول