اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ارومیه:

با تلاش کارآفرینان برنامه‌های دشمنان عقیم ماند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ارومیه گفت: با تلاش‌های کارآفرینان در جامعه، برنامه‌ها و نقشه‌های دشمنان عقیم مانده است.

با تلاش کارآفرینان برنامه‌های دشمنان عقیم ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی اولاد دیلمقانیان ظهر امروز در هفتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر آذربایجان غربی که در محل سالن اجتماعات اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: در سی و پنجمین بهار انقلاب اسلامی ایران قرار داریم، انقلابی که در ایران اسلامی در سال 57 رخ داد، انقلابی برای احیای انسانیت و ارزش‌ها بود.

وی افزود: انقلاب آمد بشر را از سقوط در منجلاب مادیت نجات دهد و نشان داد که ما در کنار هم و در هر مقطعی مأموریت‌های خودمان را به خوبی انجام داده‌ایم.

دیلمقانیان ادامه داد: همه ما در تمام مقاطع مأموریت‌های مختلفی داشته‌ایم در مقطعی انقلاب مأموریت ما بوده، در مقطعی صیانت از انقلاب، در مقطعی دیگر صیانت از سرزمین و آب و خاک مأموریت ما بوده و دیدیم که با افتخار همه این مأموریت‌ها را پشت سر نهاده‌ایم.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ارومیه با بیان اینکه امروز به فکر بشر بیش از هر زمان دیگری نیازمندیم، اذعان داشت: برای ساختن و آبادانی کشور نیازمند امکاناتی هستیم اما چه بسا افراد زیادی این امکانات را دارند ولی موفق به ساخت کشور خود نشده‌اند، زیرا نیازمند تفکر هستند.

وی با اشاره به اینکه قدرت‌های استکباری سال‌ها تبلیغ کردند که هیچ کشوری بدون تکیه به آن‌ها پیشرفت نمی‌کند، افزود: قدرت‌های استکباری سال‌ها تبلیغ کردند که هیچ کشوری بدون تکیه به آن‌ها پیشرفت نمی‌کند ولی امروز با همت و تلاش کارآفرینان نقشه‌های شوم آنان عقیم و ابتر مانده و خواهد ماند چرا که ملت مسلمان ایران با بهره‌گیری از دستورات رهبری حکیم و فرزانه و با تدوین نقشه راه برای کنترل فشارهای اقتصادی که مأموریتی دیگر است، از همه ظرفیت‌ها برای انجام مأموریت خود بهره می‌برد.

دیلمقانیان خاطرنشان کرد: اشتغال پایدار ضامن امنیت سیاسی و اجتماعی کشور بوده و حمایت از کارآفرینان وظیفه شرعی و ملی همه ما است.

انتهای پیام/61012/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول