اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش اوز تاکید کرد

لزوم آموزش اصول شهروندی به دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش اوز بر لزوم آموزش اصول شهروندی و سبک زندگی اسلامی به دانش‌آموزان تاکید کرد.

لزوم آموزش اصول شهروندی به دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از اوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش این بخش، بهرام زمانی در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش اوز اظهار داشت: اصول شهروندی و آداب معاشرت در روابط روزمره از جمله مسائل مهم و باارزشی است که باید از دوران تحصیل به دانش‌آموزان آموزش داده شود.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها و مردم توجه خاصی نسبت به رفتار دانش‌آموزان و انتظار قابل قبولی در رفتار و حرکات آنان دارند خاطرنشان کرد: ترویج و آموزش آداب شهروندی در فرهنگ ایرانی به ابتکار معاونت پرورشی این اداره در تمام مدارس آغاز شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش اوز یکی دیگر از کارهای ابتکاری که این اداره به صورت مشترک با شهرداری اوز آغاز کرده را «طرح همیار شهردار» برای دبستانی‌ها عنوان کرد و افزود: در این طرح 10 محور مهم و اصولی در رعایت نظافت شهری به دانش‌آموزان معرفی می‌شود تا با مشاهده آن در جامعه به فرد خاطی اخطار دهند.

این مسئول با تأکید بر این که همکاران آموزشی و خانواده باید در راستای تکمیل این رفتارها، الگوسازی کنند یادآور شد: تلاش آموزش و پرورش در موضوع پرورش و تربیت به تنهایی کارساز نیست و باید حرکتی هماهنگ و همسو از طرف کادر آموزشی و خانواده‌ها در مورد دانش‌آموزان انجام شود.

زمانی از تمام مدیران و مربیان پرورشی مدارس خواست با معرفی الگوهای برتر و ترسیم سبک زندگی از نگاه مقام معظم رهبری، دانش‌آموزان را به شیوه‌های اسلامی و دینی آشنا کنند.

وی در پایان از مربیان و مدیرانی که در برگزاری مسابقات فرهنگی هنری دهه فجر میزبان برنامه‌ها بوده و با مجموعه معاونت پرورشی و تربیت بدنی این اداره همکاری کرده‌اند، تشکر کرد و در پایان اذعان داشت: در هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی کانون فرهنگی تربیتی خواهران با حضور مسئولان و مربیان و دانش‌آموزان آغاز به کار می‌کند.

انتهای پیام/2448/ن/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول