اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد خبر داد

اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی ویژه مسافران نوروزی در دارالعباده یزد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از ارائه برنامه‌های متنوع فرهنگی و تفریحی برای مسافران نوروزی در یزد خبر داد.

اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی ویژه مسافران نوروزی در دارالعباده یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، سید حسن حسینی اظهار داشت: در صدد هستیم با برپایی کلبه‌های فرهنگی در پارک‌های سطح شهر و محل اسکان مسافران، به استقبال مهمانان نوروزی رفته و دیگر هموطنانمان را با فرهنگ غنی یزد آشنا کنیم.

وی ادامه داد: فضاسازی ورودی‌های یزد و سطح شهر با جملاتی از رهبر معظم انقلاب در مورد یزد و پیام‌های فرهنگی با مضامین نماز، حجاب، امام زمان (عج)، شهدا و قنات، قنوت و قناعت از دیگر اقدامات این سازمان در این ایام عید نوروز است.

حسینی با بیان اینکه فضاسازی شهر یزد در دو مرحله انجام می‌شود، گفت: از 25 اسفند ماه سال جاری تا پنجم فروردین ماه سال 92 ارائه برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی و تفریحی در راستای پاسداشت نوروز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: برگزاری جشنواره شیرینی‌های سنتی یزد در دوم فروردین ماه سال آینده در محل پارک بزرگ شهر از دیگر اقدامات این سازمان برای ایجاد فضایی شاد ویژه هموطنان و نیز معرفی بخشی از جاذبه‌های شهر یزد به شمار می‌رود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خاطرنشان کرد: از پنجم لغایت 15 فروردین ماه سال 92 در راستای گرامیداشت ایام فاطمیه اول، اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در پارک‌های شهر و اماکن عمومی و ارائه 5 هزار بسته فرهنگی در ارتباط با نماز به گردشگران از برنامه‌های پیش روی این سازمان است.

حسینی یادآور شد: این بسته‌های فرهنگی حاوی بروشور و کتابچه آموزش نماز برای خردسالان نیز است که می‌تواند با روشی جذاب به تبلیغ و ترویج نماز بپردازد.

انتهای پیام/2464/صا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول