اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد

اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ویژه مسافران نوروزی در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی با برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی به استقبال مسافران نوروزی می‌رود.

اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ویژه مسافران نوروزی در بوشهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیدنورالله موسوی‌نیا صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این اداره کل در ایام نوروز اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با برنامه‌های مختلف فرهنگی به استقبال مسافران نوروزی و عید می‌رود.

وی افزود: اولویت برنامه‌های ما فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی است و در این راه اقدامات لازم انجام شده است تا مسافران نوروزی خاطره‌ای خوش از سفر به بوشهر داشته باشند.

موسوی‌نیا ادامه داد: همکاران سایر استان‌ها در ایام نوروز می‌توانند از مهمانسراهای موجود در ادارات شهرستان‌ها استفاده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: مسافرین نوروزی از احکام نماز مسافر فضیلت‌های سفر، صله رحم، اخلاق مسافر، تفریح حلال و بخش‌هایی از فعالیت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان مطلع می‌شوند و ائمه جماعات مساجد در این ایام نمازگزاران را با احکام سفر آشنا می‌کنند.

موسوی‌نیا تصریح کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی و ادارات و نمایندگی‌های استان ساز و کار لازم را برای فضای سازی مناسب فرهنگی و دینی در ایام نوروز تدارکات دیده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: استان بوشهر در آستانه سال نو و تعطیلات نوروز و آغاز مسافرت‌ها به علت وضعیت آب و هوایی و ظرفیت‌های جذاب به ویژه نخل، دریا و سایر جاذبه‌های طبیعی پذیرای انبوه مهمانان نوروزی است.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با روحانیون مستقر استان خدمات دینی از قبیل مشاوره، پاسخ به سئوالات شرعی و اقامه نمازهای جماعت در بیش از 50 مسجد و نمازخانه‌های بین راهی استان انجام شده و مهمانان از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول