اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌شهردار فرون‌آباد:

‌مردم فرون‌آباد لایق بهترین خدمات شهروندی هستند

خبرگزاری فارس: شهردار فرون آباد گفت: مردم فرون‌آباد لایق بهترین خدمات شهروندی هستند و با همکاری خود شهروندان به این اهداف خواهیم رسید.

‌مردم فرون‌آباد لایق بهترین خدمات شهروندی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی بند‌علیان لحظاتی پیش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرداری در عرصه عمرانی و زیر‌بنایی گام‌های بلندی برداشته است، اظهار داشت: متأسفانه انتقاداتی می‌شود که قابل قبول نیست به‌ طوری که اغلب شهروندان شهرداری خوب را در آسفالت، روکش و ترمیم سطحی خیابان‌ها می‌بینند ولی نگاه ما کلان بوده و کارهای عمرانی و زیربنایی را در راستای توسعه شهری در اولویت کارهایمان قرار داده‌ایم.

شهردار فرون‌آباد گفت: به فضل خدا در سال جاری تعدادی زیادی به بهره‌برداری خواهد رسید و شهروندان شاهد تغییرات اساسی در سطح شهر خواهند بود.

وی پراکندگی پروژه‌ها در اطراف شهر را عاملی بر قضاوت نادرست تعدادی از همشهریان دانست و تأکید کرد: با کمی صبر و تحمل می‌توان شاهد به ثمر نشستن اقدامات اساسی شهرداری شد.

علیان از دیگر اقدامات اساسی شهرداری را بحث تملک عنوان کرد و بیان داشت: تملک اراضی به دلیل نیاز برای آینده شهر و اجرای پروژه‌های اساسی، ضروری و حیاتی می‌باشد که این حرکت نشان از عزم شهرداری در راستای توسعه شهری، آبادانی و ایجاد رفاه و آرامش برای شهروندان است.

شهردار فرون‌آباد در پایان تصریح کرد: مردم فرون‌آباد لایق بهترین خدمات شهروندی هستند که با همکاری خود شهروندان به این اهداف خواهیم رسید.

انتهای پیام/2462/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول