اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تاکستان خبر داد

برگزاری نخستین همایش توسعه شهری تاکستان

خبرگزاری فارس: فرماندار تاکستان از برگزاری نخستین همایش توسعه شهری تاکستان در اردیبهشت‌ ماه سال آینده خبر داد.

برگزاری نخستین همایش توسعه شهری تاکستان

علی اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان توسعه فضای سبز، جذابیت، رضایت‌مندی را از راهکار‌های توانمندی شهری دانست و اظهار داشت: نخستین همایش توسعه شهری تاکستان اردیبهشت‌ ماه 92 در سالن اجتماعات دانشگاه پیام‌ نور شهرستان تاکستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه علی‌رغم قدمت تاریخی شهر تاکستان تاکنون رشد مطلوبی در این شهر صورت نگرفته است، افزود: هنگامی که شهر تاکستان با امکانات سایر دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان مقایسه شد این شهرستان دست کمی از جایگاه شهر‌های بزرگ‌تر از خود نداشت که این مهم ضرورت نگاه بیشتر به شهر تاکستان را می‌طلبد.

فرماندار تاکستان عدم توسعه شهری را موجب نارضایتی شهروندان دانست و ابراز داشت: اشکالات و معضلات کنونی شهری تاکستان در حقیقت امر، ریشه در بسیاری از امور فرهنگی، قومی، قبیله‌ای و همچنین مسائل مختلف داشته که موجب ایجاد مانع در مسیر توسعه شهری تاکستان شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون جلسات مختلفی به‌ منظور بهره‌گیری از راهبرد‌های صاحب‌نظران و افراد دارای تحصیلات دانشگاهی برگزار شده، افزود: موضوع توسعه شهری به تدریج جزو یکی از برنامه‌های مهم است چرا که وضعیت کنونی این شهر برازنده یک شهر با قدمت 56 ساله نیست.

فرماندار تاکستان عنوان کرد: در همین راستا با دستور استاندار قزوین به معاون امور عمرانی استانداری، مدیران کل استانداری و سازمان نظامی مهندسی استان قزوین تاکنون مساعدت‌های خوبی برای برگزاری همایش در تاکستان صورت گرفته است.

اکبریان با بیان اینکه عدم مجوز شهری برای بلند ‌مرتبه سازی از جمله موانع در مسیر رشد شهری تاکستان است، عنوان کرد: عدم سرمایه‌گذاری در این شهرستان نیز در حال حاضر ریشه در بسیاری از مسائل فرهنگی و اعتقادی داشته و هم‌اکنون پیوند ارتباط نخبگان با مسائل شهری از ضروریات مدیریت شهری محسوب می‌شود.

وی با درخواست از مسئولان و مدیران استانی در راستای تعامل و کمک به برپایی همایش توسعه شهری تاکستان خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند مقالات خود را بر اساس ضوابط علمی و آکادمیک تألیف به دبیرخانه همایش واقع در فرمانداری تاکستان ارسال کنند.

فرماندار تاکستان ادامه داد: دبیرخانه همایش در رد یا پذیرش مقالات آزاد بوده و همچنین مقالات برگزیده به‌ صورت کتاب منتشر می‌شوند.

انتهای پیام/77005/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول