اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

دشمنان از پیشرفت و توسعه ایران در هراس هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرج گفت: دشمنان از پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی ایران در هراس هستند.

دشمنان از پیشرفت و توسعه ایران در هراس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‎الاسلام والمسلمین محسن کازرونی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: دشمنان در تلاش هستند تا مانع پیشرفت و توسعه کشور شوند لذا با سنگ‎اندازی‌های گوناگون در نظر دارند تا به اهداف دیرینه خود دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با ترفندهای مختلف در نظر دارند تا مانع از پیشرفت علمی و توسعه کشور شوند لذا با مانع‎تراشی‌ها و اعمال تحریم‌ها و تهدیدات مختلف می‌خواهند به اهداف شوم خود نزدیک شوند.

امام جمعه کرج در ادامه سخنان خود به اعمال تحریم‌ها توسط دشمنان اشاره کرد و گفت: تحریم‌های دشمنان به خاطر مسائل هسته‌ای نیست و آنان این مسئله را برای رسیدن به اهداف خود حربه قرار داده‌اند.

کازرونی افزود: ما به این تحریم و تهدیدات آشنایی داریم لذا این تحریم‌ها هیچ تأثیری در تصمیمات و توسعه کشور نخواهد داشت.

وی اظهار داشت: ولایتمداری و اتحاد رمز پیروزی مردم در تمام صحنه‌ها بوده است لذا ملت ایران باید آگاه باشند و این مهم را هیچگاه فراموش نکنند.

امام جمعه کرج گفت: آگاهی دادن به نسل امروز امری بسیار ضروری و مهم به شمار می‌رود لذا باید در این زمینه تلاش بیشتری را از خود نشان دهیم و نسل امروز را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه نماییم.

کازرونی در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به انفجارهای اخیر در پاکستان، بحرین و عراق اظهار کرد: عوامل این کشتارها نه دین شیعه و نه سنی را قبول دارند و تنها به دنبال ایجاد اختلافات مذهبی در این کشورها برای رسیدن به اهداف خود هستند.

انتهای پیام/2302/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول