اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی خبر داد

توسعه خدمات بیمه تکمیلی درمان بین کارگران آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی گفت: برای افزایش دامنه خدمات بیمه تکمیلی درمان بین کارگران آذربایجان غربی تلاش می‌شود تا افراد بیشتری از این خدمت دولت بهره‌مند شوند.

توسعه خدمات بیمه تکمیلی درمان بین کارگران آذربایجان غربی

اسلام صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات خانه کارگر استان آذربایجان غربی تلاش برای بهره‌مند شدن کارگران از بیمه تکمیلی درمان است که در سال جاری نیز اقداماتی در این زمینه انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: خدمتگزاران خانه کارگر استان تلاش می‌کنند حدود دو هزار نفر را برای برخورداری از بیمه تکمیلی درمان به سازمان مربوط معرفی کنند، به طوری که بعضی واحدهای صنعتی و تولیدی این امکان را برای کارگران خود فراهم کرده‌اند، ولی در برخی از واحدها این امکانات ایجاد نشده است، بنابراین کارگران چنین واحدهایی از این خدمت خانه کارگر بهره‌مند می‌شوند.

وی بیمه را یکی از نیازهای هر شهروند دانست و افزود: امروزه همه اقشار جامعه به اهمیت برخورداری از خدمات بیمه‌ای واقف شده‌اند، ولی اهمیت این موضوع در ارتباط با طبقه آسیب‌پذیر جامعه به عبارتی کارگران بیش از پیش نمود پیدا می‌کند که باید بسترهای مورد نیاز فراهم شود تا همه کارگران از این خدمت اجتماعی بهره‌مند شوند.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی از مدیریت درمان تامین اجتماعی استان به دلیل همکاری با این مجموعه قدردانی کرد و گفت: در طول رایزنی‌ها و مذاکراتی که با مسئولان ذی‌صلاح انجام گرفت تعامل‌هایی سازنده بین این دو مجموعه شکل گرفته است تا بتوان خدمات گسترده و ارزنده‌ای به جامعه کارگری استان ارائه داد.

صادقی اضافه کرد: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان لیست درمانگاه‌هایی که با فرانشیز دولتی ارائه خدمات می‌کنند در اختیار خانه کارگر قرار داده است تا افراد زیر پوشش این مجموعه و خانواده‌های آن‌ها به چنین مراکزی مراجعه کرده و از خدمات حوزه بهداشت و درمان بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه عمده‌ترین هدف خانه کارگر تسهیل معیشت کارگران است، اظهار داشت: علاوه بر اینکه از حق و حقوق این قشر دفاع می‌شود به انحای مختلف برای خدمت رسانی به آن‌ها باید تلاش کرد و امکانات رفاهی، تفریحی، آموزشی و فرهنگی برای آن ها فراهم کرد تا بسیاری از کمبودها در زندگی آن‌ها و خانواده‌هایشان تامین شود.

انتهای پیام/61002/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول