اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه راین:

توسعه خدمات قضائی اجرای عدالت را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه راین گفت: توسعه خدمات قضائی عامل اجرای عدالت، توسعه و پیشرفت هر منطقه است.

توسعه خدمات قضائی اجرای عدالت را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حمید اسماعیل‌پور در آیین افتتاح دادگاه سیار راین با اشاره به زحمات و خدمات دست‌اندرکاران امر قضا، این جایگاه را بسیار عظیم و حساس خواند و اظهار داشت: چشم امید همه مردم و مظلومان به این جایگاه است.

وی با اشاره به افتتاح دادگاه در راین آن را آرزوی دیرینه مردم دانست و ابراز داشت: تحقق این آرزو پس از 34 سال از انقلاب سبب اعتبار بخشی به منطقه است.

امام جمعه راین توسعه، برگشت بسیاری از مهاجرت‌ها و برکات فراوان را از جمله آثار این نهاد دانست و با قدردانی از رئیس کل دادگستری استان کرمان و دیگر مسئولان قضائی بیان داشت: امیدواریم در سایه برخورداری از امنیت بیشتر و بهره‌مندی از خدمات این نهاد قضائی توسعه و پیشرفت نیز سرعت بیشتری به خود گیرد.

وی از همکاری شهرداری و شورای شهر راین در تأمین زمین و ... قدردانی کرد و افزود: ساختمان پزشکی قانونی در جوار دادگاه به همت یکی از خیران راه‌اندازی شده است.

به گزارش فارس، دادگاه سیار راین با انتصاب حمید گرامی به سمت ریاست آن پس از ارزیابی پرونده‌های ورودی در مدت شش ماه فعالیت و رسیدن به حد نصاب و به دادگاه عمومی ارتقا می‌یابد.

انتهای پیام/2446/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول