اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان:

توسعه ناوگان حمل و نقل روستایی تعیین تکلیف نشده است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: توسعه ناوگان حمل و نقل روستایی از طرح‌های مهر ماندگار است که تاکنون در سطح کشور این موضوع تعیین تکلیف نشده است.

توسعه ناوگان حمل و نقل روستایی تعیین تکلیف نشده است

سعید عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: 9 طرح سرمایه‌گذاری جزو طرح‌های مهر ماندگار استان زنجان محسوب می‌شود که یک طرح از مجموع این طرح‌ها حذف شده است.

وی با بیان اینکه تولید نانو داروها از لیست طرح‌های مهر ماندگار استان زنجان حذف شده است، افزود: استان پیگیری این موضوع را انجام می‌دهد.

*اجرای هشت طرح سرمایه‌گذاری مهر ماندگار در زنجان

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به اجرای هشت طرح سرمایه‌گذاری مهر ماندگار در استان تصریح کرد: هفت طرح صنعتی و یک طرح مجتمع خدماتی و رفاهی در استان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه کیلوس با اعتبار 110 میلیارد تومان از طرح‌های مهر ماندگار زنجان است، افزود: تاکنون 103 میلیارد تومان برای این پروژه سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

عباسی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح زمینه اشتغال 150 نفر فراهم می‌شود، افزود: این طرح قرار بود در بهمن ماه سال‌جاری به بهره‌برداری برسد که سرمایه‌گذار نتوانست این پروژه را نهایی کند.

وی با بیان اینکه طرح کیلوس زنجان در حال حاضر 93 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: تا 15 اردیبهشت ماه سال آینده این طرح به بهره‌برداری می‌رسد.

*اجرای پروژه سیمان خمسه با 165 میلیارد تومان اعتبار

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان پروژه سیمان خمسه را از دیگر طرح‌های مهر ماندگار استان زنجان برشمرد و افزود: این طرح با اعتبار 165 میلیارد تومان در استان اجرایی می‌شود که تاکنون 135 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است.

وی با بیان اینکه این طرح نیازمند 40 میلیارد تومان تسهیلات بود، یادآور شد: در نهایت با رایزنی‌های انجام شده این طرح با 30 میلیارد تسهیلات تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

عباسی از زمینه ایجاد اشتغال 280 نفر با اجرای پروژه سیمان خمسه خبر داد و افزود: فاز نهایی این طرح خرداد ماه سال آینده افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح فولاد زنجان از دیگر طرح‌های مهر ماندگار زنجان است، افزود: این طرح با سرمایه‌گذاری 61 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

عباسی با اشاره به اینکه با افتتاح این طرح 600 فرصت شغلی ایجاد می‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این طرح 72 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی از افتتاح این طرح تا پایان خرداد ماه سال آینده خبر داد و گفت: اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

*اختصاص 18 میلیارد تومان به پروژه آرسان گرانیت غرب

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان آرسان گرانیت غرب را از دیگر پروژه‌های مهر ماندگار زنجان برشمرد و گفت: این طرح با اعتبار 20 میلیارد تومان اجرایی می‌شود که تاکنون 18 میلیارد تومان به آن اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شد این طرح آبان ماه سال‌جاری افتتاح شود، افزود: به دلیل عدم تزریق تسهیلات این طرح خرداد ماه سال آینده افتتاح می‌شود.

عباسی از پیشرفت 95 درصدی این پروژه خبر داد و گفت: این طرح برای 65 نفر زمینه شغلی ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اجرای طرح مجتمع خدماتی، رفاهی و گردشگری رونیکام در زنجان خاطرنشان کرد: این طرح با 120 میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد که تاکنون 22 میلیارد ریال به این پروژه اختصاص یافته است.

*ایجاد 116 فرصت شغلی با افتتاح مجتمع خدماتی رونیکام

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه این طرح 116 فرصت شغلی را ایجاد می‌کند، یادآور شد: تا پایان خرداد ماه سال آینده این طرح افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به پیشرفت 85 درصدی این پروژه در فاز نخست تصریح کرد: فاز دوم این پروژه 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عباسی با بیان اینکه طرح مجتمع فولاد البرز غرب با 22 میلیارد و 400 میلیون تومان در استان اجرا می‌شود، افزود: تاکنون 17 میلیارد و 400 میلیون به این طرح پرداخت شده است.

وی تسهیلات مورد نیاز این طرح را 2 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این طرح باید بهمن ماه سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسید که تاکنون محقق نشده است.

*پیشرفت 95 درصدی مجتمع فولاد البرز غرب

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان از پیشرفت 95 درصدی این پروژه خبر داد و افزود: پایان خرداد برای اتمام این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه طرح مه ریس ابهر نیز با 80 میلیارد تومان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: 14 میلیارد تومان تاکنون به این پروژه اختصاص یافته است.

عباسی از ایجاد یک‌هزار و 500 فرصت شغلی با افتتاح این طرح خبر داد و گفت: این طرح در حال حاضر 56 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/73003/ع40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول