اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهادکشاورزی خرم‌دره خبر داد

کارسازی 350 فقره پرونده توسعه کشاورزی در خرم‌دره

خبرگزاری فارس: مدیر جهادکشاورزی خرم‌دره با اشاره به طرح توسعه بخش کشاورزی گفت: 350 فقره پرونده کارسازی شده و افراد در حال گرفتن وام هستند.

کارسازی 350 فقره پرونده توسعه کشاورزی در خرم‌دره

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، فریدون داودی ظهر امروز در جلسه ستاد امور جوانان این شهرستان با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه کشاورزی شهرستان خرم‌دره اظهار داشت: شرایط این بخش به گونه‌ای است که افراد شاغل در این حرفه در کهولت سن بوده و این امر یکی از معضلات کشاورزی است.

وی با اشاره به اجرای طرح توسعه کشاورزی ابراز داشت: در این طرح مبلغ 114 میلیارد تومان به استان زنجان اختصاص پیدا کرده است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان خرم‌دره با اشاره به سهم 9 میلیارد تومانی این شهرستان از طرح توسعه کشاورزی اضافه کرد: 350 فقره پرونده بالغ بر مبلغ 7 میلیارد تومان کارسازی شده و افراد در حال گرفتن وام هستند.

وی با بیان اینکه اغلب افراد وام‌گیرنده از حل ستاد توسعه کشاورزی جوانان هستند، گفت: این وام‌ها در زمینه‌های دام، باغبانی، صنایع تبدیلی و کامیونت است.

داودی افزود: پرورش قارچ خوراکی، پرورش ماهی‌های زینتی و پرندگان زینتی از دیگر زمینه‌های اخذ وام از طرح توسعه کشاورزی است.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای افراد اخذکننده وام‌های توسعه کشاورزی خاطرنشان کرد: 101 فقره پرونده در بانک سپه است که تا چند روز گذشته مشکل تعداد 28 فقره از این پرونده رفع شده بود.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه پنج فقره تعاونی تشکیل و پرونده به بانک ارسال شده است، عنوان داشت: چهار تولیدکننده بزرگ در بحث کشاورزی سرمایه‌گذاری کردند.

گفتنی است به منظور هماهنگی و پیگیری مصوبه‌های ستاد اجرایی استان در شهرستان‌ها، ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی شهرستان به اختصار ستاد اجرایی شهرستان نامیده شده و به ریاست فرماندار و با عضویت روسای اداره‌های متناظر با اعضای ستاد اجرایی استان در سطح شهرستان تشکیل می‌شود.

همچنین بررسی درخواست‌ها و طرح‌های پیشنهادی اشخاص حقیقی  و حقوقی در سطح شهرستان، اتخاذ تصمیم در زمینه واگذاری اراضی به صورت اجاره، حق بهره‌برداری و یا حق انتفاع در قالب طرح و تعیین میزان تسهیلات مورد نیاز هر طرح و معرفی به بانک عامل از وظایف ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی شهرستان است.

انتهای پیام/73001/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول