اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خیرآباد تاکید کرد

تدوین سند چشم‌انداز، لازمه توسعه منابع طبیعی

خبرگزاری فارس: امام جمعه خیرآباد، هفته منابع طبیعی را آغاز پیوند دوباره با طبیعت دانست.

تدوین سند چشم‌انداز، لازمه توسعه منابع طبیعی

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر محسن‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران هفته منابع طبیعی را آغاز پیوند دوباره با طبیعت دانست و گفت: هفته منابع طبیعی سرآغاز پیوندی دوباره با طبیعت است که باید به واسطه این نعمت شکر گذار حق تعالی بود.

امام جمعه خیرآباد افزود: طبیعت کلاس خداشناسی و یاد معاد است و براین اساس انسانها به ملاحظه این نعمت‌های الهی دعوت شده‌اند و در این ارتباط می‌توان با نگاه به عالم هستی و مخلوقات مصادیق ذکر شده را در نظر گرفت.

وی ادامه داد: باید نگاه به منابع طبیعی جزو اصول رفتاری و برنامه‌ریزی‌های زندگیمان باشد تا بتوانیم هراز چندگاهی با غرس نهال از خود در این دنیا یک یادگاری به جا گذاریم.

حجت‌الاسلام محسن‌زاده اظهار داشت: چنین یادگاری‌هایی در این دنیا و آخرت جزو عمل‌های فنا ناپذیر می‌باشد.

امام جمعه خیرآباد گفت: ضرورت اجتماعی انسانها سه دسته‌اند که درخت کاری و اهمیت به منابع طبیعی جزیی از اهم اصول در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین محسن‌زاده اذعان داشت: همچنین می‌توان منابع طبیعی را به چند دسته تقسیم کرد که حفظ، توسعه کمی و کیفی و مصرف بهینه آن جزو ضروریات جامعه می‌باشد.

وی افزود: تدوین سند توسعه چشم‌انداز منابع طبیعی شهرستان ورامین می‌تواند کمک شایانی به گسترش این نعمت خدادادی نماید که امیدواریم به‌همت مسئولان، دلسوزان و متولیان منطقه این امر هرچه زودتر به تحقق نزدیک شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسن‌زاده در پایان تصریح کرد: امیدواریم سال آینده و در همین هفته شاهد رشد کمی و کیفی در بحث درخت کاری و همچنین استفاده از منابع طبیعی در شهرمان باشیم.

انتهای پیام/2462/10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول