اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان‌شرقی خبر داد

معرفی 20 طرح ارزی از صندوق توسعه ملی به بانک توسعه تعاون آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان‌شرقی گفت: از محل صندوق توسعه ملی 20 طرح به بانک توسعه تعاون آذربایجان‌شرقی معرفی شده است.‌

معرفی 20 طرح ارزی از صندوق توسعه ملی به بانک توسعه تعاون آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان‌شرقی، غفور اصغر رضایی اظهار داشت: مجموع اعتبار در نظر گرفته شده برای این تعداد طرح 28 میلیون و 160 هزار دلار است که توسط کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی به این بانک معرفی شده است.

وی با بیان اینکه از 20 طرح معرفی شده به بانک، برای دو طرح تشکیل پرونده شده و جهت تصویب به ستاد معرفی شده است، اظهار داشت: از این تعداد نیز یک طرح به ارزش یک میلیون و 500 هزار دلار به تصویب رسیده  و آماده پرداخت است.

رضایی اذعان داشت: 73 طرح ریالی نیز مجموعا به مبلغ هزار و 289 میلیارد ریال توسط کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان به بانک توسعه تعاون معرفی شده است.

رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی اضافه کرد: از این تعداد 16 طرح در استان به تصویب کمیته اعتباری رسیده که معادل 112 میلیارد و 940 میلیون ریال می‌باشد.

وی اضافه کرد: از این تعداد نیز تاکنون 6 طرح به تصویب صندوق توسعه ملی نیز رسیده مجموعا با مبلغ 33 میلیارد و 780 میلیون ریال آماده پرداخت هستند. 

انتهای پیام/60002/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول